ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نتایج یک نظرسنجی نشان داده که ۷۳ درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی نگران هستند که هوش مصنوعی بر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور تأثیر بگذارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از نیوز نیشن، تماس‌هایی با جعل صدای جو بایدن، در انتخابات مقدماتی ایالت «نیوهمپشایر» آمریکا دردسرساز شد.
صدای جعلی بایدن در این تماس تلفنی به شهروندان آمریکایی می‌گفت: «رأی شما در ماه نوامبر تفاوت ایجاد می‌کند، نه این سه‌شنبه». 
رأی‌گیری فردا فقط به جمهوری‌خواهان برای انتخاب مجدد ترامپ امکان می‌دهد.
«استیو کرامر» مشاور سیاسی و صاحب ایده راه‌اندازی این کمپین انتشار اطلاعات نادرست، با اتهامات متعدد و نیز ۶ میلیون دلار جریمه از طرف کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) روبرو است.Lingo Telecom شرکتی که این تماس‌ها را مخابره کرده هم با جریمه ۲ میلیون دلاری مواجه است.
بعد از این اتفاق، کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) همچنین استفاده از هوش مصنوعی را در تماس‌های تلفنی و پخش تبلیغات ایالت «نیوهمپشایر» ممنوع کرد. 
مرکز مقابله با نفرت دیجیتال آمریکا (CCDH) به تازگی دستیار صوتی مولد هوش مصنوعی را آزمایش کرده که صدای بایدن، ترامپ و چهره‌های سیاسی را تقلید می‌کند.
«عمران احمد» رئیس این مرکز گفت: ۸۰ درصد از این آزمایش‌ها به کشف فایل‌های صوتی منجر شد که می‌تواند انتخابات را متزلزل کند؛ صوت‌هایی با ادعا‌هایی درباره فساد، تقلب در انتخابات، تهدید به بمب‌گذاری و ...
وی افزود: در یک سال انتخاباتیِ سرنوشت‌ساز برای ده‌ها کشور در سراسر جهان، هوش مصنوعی مولد بازیگران بد این عرصه را قادر می‌سازد تا تصاویر، صدا‌ها و ویدئو‌هایی تولید و با آنها دروغ‌های خود را در مقیاسی بسیار وسیع بیان کنند.
 
نظرسنجی دانشگاه «الون» آمریکا نشان می‌دهد که ۷۳ درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی «بسیار» یا «تا حدودی» نگران هستند که هوش مصنوعی بر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری تأثیر بگذارد.بر اساس این نظرسنجی، ۶۲ درصد آمریکایی‌ها هم معتقدند که هوش مصنوعی می‌تواند برای متقاعد کردن مردم به رای ندادن استفاده شود.

  • ۰۳/۰۳/۲۱

هوش مصنوعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">