ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

80 درصد اینترنت کشور در اختیار خارجی‌هاست

| جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: 80 درصد پهنای باند اینترنت کشور در اختیار خارجی‌هاست که این مسئله آسیب‌های فرهنگی زیادی را برای ما به همراه داشته است.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: 80 درصد از پهنای باند اینترنت کشور در اختیار خارجی‌هاست، که این مسأله آسیب‌های فرهنگی فراوانی را برای ما به همراه داشته است.

وی افزود: این حضور گسترده خارجی‌ها در فضای اینترنت کشور آسیب‌های جدی فراوانی را به ویژه در حوزه مسائل خانوادگی، بحث فرزندآوری و ... داشته است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: سالانه 450 هزار سقط جنین در کشور انجام می‌شود که این موضوع ناشی از آسیب‌های فرهنگی در فضای مجازی است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: نکته با اهمیت‌تر اینجاست که از بین این 450 هزار سقط جنین در کشور 125 هزار مورد به صورت غیرقانونی در کشور انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: ‌باید در حوزه فضای مجازی جدی‌تر از گذشته و حال کار کنیم و با آن با مسامحه برخورد نکنیم؛ چرا که دشمن از این طریق جامعه ما را هدف قرار داده است.

  • ۹۹/۰۵/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">