ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

90درصد خدمات کمیته امداد الکترونیکی می‌شود

| شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

عبدالملکی گفت: در سال 99 امداد الکترونیکی شکل خواهد گرفت که بیش از 90 درصد خدمات از طریق اینترنت و موبایل انجام خواهد شد.
حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: از سال 94 کمیته امداد تبدیل به اورژانس اجتماعی شده تا به مددجویان کمک کند که خود را توانمند کنند.
او با بیان اینکه پرداخت مستمری یکی از برنامه های کمیته امداد است، افزود: از 5 میلیون مددجوی تحت پوشش کمیته امداد یک میلیون نفر مستعد اشتغال هستند که شامل افراد تحصیل کرده، توانمند و حتی خانواده های زنان سرپرست خانوار اند.
عبدالملکی ادامه داد: برنامه کوتاه مدت کمیته امداد برای مددجویان پرداخت مستمری، بیمه درمانی، ازدواج، تامین جهیزیه و مسکن است که در برنامه میان مدت و بلندمدت کمیته امداد وظیفه دارد مددجویان خود را شاغل و تولید کننده کند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تصریح کرد: درآمد خانواده امداد از محل اشتغال 30 درصد از کل مستمری دریافت کننده خانواده های امداد بیشتر است.
او با بیان اینکه در سال 98، 9هزار و 600 میلیارد تومان کل درآمد طرح های اشتغال تحت نظارت جاری کمیته امداد بوده است، گفت: این در حالی است که کل مستمری پرداخت شده به تمام خانواده تحت پوشش کمیته امداد که حدود 2 میلیون و 100 هزار نفر هستند 7 هزار و 300 میلیارد تومان بوده است.
عبدالملکی خاطرنشان کرد: در سال 97، پنج هزار و 900 میلیارد تومان درآمد طرح های اشتغالزایی تحت نظارت کمیته امداد و 5 هزار و 500 میلیارد تومان مبلغ کل مستمری پرداخت شده به مددجویان بوده است.
او با بیان اینکه شغل هایی که برای خانواده ها ایجاد می شود باید متناسب با کیان خانواده و حول محور خانواده طراحی شود، افزود: بخش زیادی از خدمات کمیته امداد به صورت الکترونیکی انجام می گیرد.
عبدالملکی گفت: در سال 99 امداد الکترونیکی شکل خواهد گرفت که بیش از 90 درصد خدمات از طریق اینترنت و موبایل انجام خواهد شد.
او با بیان اینکه در معاونت اشتغال خدمات ارائه شده کمتر به صورت الکترونیکی انجام می شود، افزود: همچنان نیاز است که مراجعه کنندگان برای مشاوره و آموزش به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند.(باشگاه خبرنگاران)

  • ۹۹/۰۱/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">