ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آخرین اخطار به ایرانسل ابلاغ شد

| شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۸۵، ۰۲:۴۹ ب.ظ | ۲ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: به دلیل محاسبه تعرفه مکالمات ایرانسل به صورت دقیقه‌‏ای، آخرین اخطار سازمان تنظیم مقررات به این اپراتور ابلاغ شد.

مهندس محمود خسروی، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این‌‏که برای چندمین بار است که به ایرانسل اعلام می‌‏شود که صورتحساب مکالمات مشترکین خود را بر اساس ثانیه محاسبه کند، اظهارداشت: در صورتی که این اپراتور در سری صورتحساب‌‏های این دوره این مقوله را لحاظ نکند، مشمول جریمه خواهد شد.

وی، با بیان این‌‏که طبق گزارشات مردمی تعرفه مکالمات ایرانسل برحسب دقیقه است که این امر ضرر بسیاری را برای مشترکین به همراه دارد، تصریح کرد: برای آخرین بار به ایرانسل اعلام کردیم تا این مشکل را رفع کند؛ در غیر این صورت با آن برخورد می‌‏شود.

رییس سازمان تنظیم مقررات، با اشاره به تعهدات اپراتور دوم تلفن همراه طبق پروانه بهره‌‏برداری، گفت: طبق برنامه، ایرانسل موظف است تا پایان سال اول فعالیت خود 2 میلیون و 216 هزار سیم کارت را در 248 شهرکشور واگذار کند که در صورت نرسیدن به این مهم، مشمول جریمه خواهد شد.

گفتنی است، پیش از این وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پوشش کامل ایرانسل در کشور تا دو سال آینده خبر داده بود.

لازم به ذکر است؛ قرار بود تا پایان سال جاری 70 شهر کشور تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار گیرد که تاکنون آمار به یک دوم این میزان هم نرسیده است.

فارس نیز در این باره گزارش داد، ایراسنل پس از بررسی و جلسات متعدد قصد دارد تا پایان سالجاری تعرفه مکالمه خود را بر مبنای ثانیه محاسبه کند.

از زمان آغاز بکار اپراتور دوم قرار بود تعرفه مکالمه با این سیم کارتها بر مبنای ثانیه محاسبه شود که تاکنون این مورد لحاظ نشده است.

در همین رابطه محمود خسروی رئیس سازمان تنظیم مقررات به عنوان مسوول رگولاتوری به فارس گفته بود " در خصوص محاسبه تعرفه مکالمه ایرانسل به دقیقه به این شرکت تذکر داده‌ایم."

وی اظهار کرده بود:" ایرانسل نیز این امر را پذیرفته و برای جبران آن مکالمه‌های مجانی در نظر گرفته است."

در این رابطه نیز عدنان مصلایی مدیر روابط عمومی ایرانسل به فارس گفت: تا پایان سالجاری تعرفه مکالمه ایرانسل از دقیقه به ثانیه تبدیل می‌شود.

وی در خصوص جبران ضرر مشترکان در خصوص احتساب این نوع تعرفه نیز افزود: مکالمه‌های مجانی را برای مشترکان در نظر گرفته ایم.

مصلایی در خصوص پوشش شبکه نیز گفت: بابل، شهر قدس( قلعه حسنخان) و شهر ری نیز بزودی وارد شبکه ایرانسل می‌شوند ضمن اینکه 40 شهر را برای تحت پوشش قرار دادن در دستور کار قرار داده‌ایم.

ایرانسل تا پایان سال باید 70 شهر را تحت پوشش خود قرار دهد.این شرکت در 70 شهر BTS را تمام کرده است.

  • ۸۵/۱۲/۱۲

نظرات  (۲)

فکر نمی کنم در قرارداد ایرانسل بایدی برای پوشش 70 شهر به فاصله ه ماه از آغاز واگذاری ها وجود داشته باشد. اپراتور دولتی چند شهر را بسه ماه بعد از واگذاری ها پوشش می داد؟ یک شهر دو شهر؟ یک کمی به باید باید باید های گزارش نگاه کنید! کمی هم منصف باشید. چه قدر از لفظ باید استفاده می کنید!
محاسبه تعرفه مکالمات ایرانسل به صورت دقیقه ای که مشکلات وضرر های زیادی را برای مشترکین ایرانسل داشته است و همچنین خبر افزایش تعرفه مکالمات از ایرانسل به سایر خطوط تلفن همراه و ثابت در کشور به نرخ هردقیقه 76تومان باعث تبلیغات بسیارمنفی در مورد ایرانسل در بین مردم گردیده است ،که می تواند سر آغار مشکلات زیادی برای ایرانسل باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">