ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

 یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز اتصال خطوط تلفن همراه ایرانسل به اینترنت از شب گذشته خبر داد و گفت: از امروز صبح اتصال اینترنت اپراتورهای رایتل و همراه اول در حال انجام است.

به گزارش ایلنا؛ از بیست‌وپنجم آبان‌ماه علاوه بر اینترنت خطوط تلفن‌ثابت و اینترنت خطوط تلفن‌همراه در سراسری کشور قطع شد.

پس از اتصال خطوط تلفن ثابت به اینترنت در روز پایانی آبان ماه، دیروز یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با ایلنا از اتصال اینترنت خطوط تلفن همراه در بیشتر استان‌ها خبر داد.

پیگیری خبرنگار ایلنا از منابع مطلع در وزارت ارتباطات نشان می‌دهد که از شب گذشته اتصال خطوط تلفن همراه ایرانسل به اینترنت آغاز شده است و از امروز صبح، اتصال اینترنت اپراتورهای رایتل و همراه اول در حال انجام است.

در حال حاضر تمام خطوط تلفن همراه ایرانسل در استان‌های خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام به اینترنت متصل شده‌اند و اتصال به اینترنت مشترکان اپراتورهای همراه اول و رایتل در این استان‌ها در حال انجام است.

گفتنی است؛ اپراتور رایتل به ایلنا اعلام کرده است به محض اتصال اینترنت برای مشترکین پیامکی مبنی بر امکان استفاده از اینترنت ارسال خواهد شد.

  • ۹۸/۰۹/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">