ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آغاز اصلاحات و تغییرات گسترده در Panda Software

| چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۸۶، ۰۸:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

اسماعیل ذبیحی - همزمان با انتشار رسمی نسخه 2008 از جدیدترین محصولات Panda Software، این شرکت امنیتی از تغییرات و اصلاحات گسترده ای خبر می دهد که نخستین گام های آن با تغییر نام، لوگو و نیز وب سایت اصلی آن آغاز شد.

بنا بر گزارش های منتشر شده،‌ نام رسمی این شرکت از عبارت \"Panda Software\"، به \"Panda Security\" تغییر یافته و تصویر خرس معروف پاندا که به عنوان نشان این شرکت در سرتاسر جهان شناخته شده بود، به طور کلی حذف شده است.

مسئولان پاندا، این تغییرات را سرآغاز اصلاحات بنیادین و انقلابی در این شرکت عنوان کرده اند که در آینده ای نزدیک،‌ دنیای امنیت IT را به شکل گسترده ای متأثر خواهد ساخت.

بنا بر اظهارات Gorge Dinares، مدیر اجرایی Panda Security، تغییر کلی روند، راهبرد و رفتار کدهای مخرب، عدم کارایی روش های سنتی در تأمین امنیت سیستم ها و شبکه های رایانه ای و نیاز به روش های حفاظتی متفاوت و کاملاً جدید، از عوامل مهم در ایجاد اصلاحات گسترده در این شرک امنیتی بوده است.

وی تقدم عملکرد و راهکارهای امنیتی بر روش ها و فعالیت های تخریبی را مهمترین هدفی ذکر کرد که باید توسط شرکت های امنیتی ارزشگذاری شده و مورد پیگیری قرار گیرد.

هم چنین مقارن با شروع اصلاحات گسترده در Panda Security، انتشار رسمی نسخه 2008 از جدیدترین محصولات این شرکت نیز آغاز شد.

بنا بر اعلام، این محصولات بر اساس یک طرح و مدل امنیتی کاملاً جدید با عنوان MegaDetection، به بازار عرضه شده اند که ترکیبی یکپارچه از روش ها و راهکارهای حفاظتی مختلف مانند بروزرسانی پی درپی نرم افزار امنیتی با فواصل زمانی اندک، امنیت پیشگیرانه با استفاده از فن آوری TruPrevent™ و بررسی رفتاری کدها، استفاده از ویژگی های برنامه قدرتمند TotalScan Pro برای ردیابی کدهای مخرب پیچیده و چند ریختی (polymorphic)، استفاده از فن آوری مدرن هوش یکپارچه (Collective Intelligence)، و نیز بهره گیری از خدمات پشتیبانی 24 ساعته در کلیه روزهای سال می باشد.

اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات 2008 پاندا را در آدرس http://shop.pandasoftware.com ملاحظه فرمایید.
www.mec-security.com

  • ۸۶/۰۵/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">