ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آغاز مشکلات سامانه سماس بعد از راه‌اندازی!

| دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

سامانه سماس راه اندازی شده اما رانندگان تاکسی اینترنتی برای ورود به این سامانه به مشکل برخورده اند، همچنین برخی مدعی هستند که سهمیه بنزین که قرار بوده روز گذشته واریز شود را دریافت نکرده اند.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور در ابتدای هفته از واریز سهمیه واریز بنزین در روز چهارم اسفند ماه خبر داد.
همچنین به گفته مرتضی ضامنی، شرکت های تاکسی اینترنتی فهرست رانندگان خود را مطابق با دستورالعمل نظارتی را در سامانه سماس بارگزاری کرده اند، بخشی که مربوط به سوخت است فعال شده و رانندگان می توانند از قسمت «ورود» وارد این سامانه شوند و مانده اعتبار کارت سوخت خود را ببینید.
اما این اظهارات با واکنش رانندگان تاکسی های اینترنتی مواجه شده است.
مطالبه بسیاری رانندگان تاکسی اینترنتی این است که سهمیه بنزین را دریافت نکرده اند، یکی از مخاظبان تجارت نیوز خبر داده که ساعت ۱۱ صبح روز چهارم اسفند ماه به سامانه سماس مراجعه کرده اما سهمیه بنزین واریز نشده است. اظهارنظر برخی از رانندگان به این شرح است:
«ترا به خدا یه فکری برای رانندگان تاکسی تلفنی بکنید سهمیه بنزین که قول داده بودید واریز شود چه شد والله خجالت زده زن وبچه شدیم»
«تا الان هیچ مبلغی واریز نشده است چطوری پیگیری نمائیم»
«از زمانی که بنزین گران شده هنوز استپ یک لیتر هم هزینه بنزین به من نداده در صورتی که در هفته حداقل چهارصد کیلومتر پیمایش دارم و در سامانه سلماس هم هیچگونه اطلاعاتی از من وجود ندارد»
«من راننده اسنپ هستم و الان هنوز هیچ سهمیه بنزینی به من داده نشده و هیچکس هم پاسخگو نیست و اصلا دلیلشو نمیدونن»
«همش دروغ سهمیه کجا بود بنزین کجا بود چند ماهه من سهمیه نگرفتم ۳۰ تا هم بنزین میده»
بررسی اظهارات نشان می دهد از دیگر مشکلاتی که رانندگان تاکسی های اینترنتی در این چند روز با آن مواجه هستند این است که برای ورود به سامانه سماس با مشکل رو به رو شده اند. یکی از رانندگان در این خصوص نوشته است: «یا می نویسن کد ملی اشتباه یا واژه امنیتی اشتباه».
«امروز چهارم اسفند ماه اصلا نتونستم وارد سامانه بشم و ارور میده.اگه قرار به انجام وضعیتی نیستید چرا اعلام ایجاد سامانه میکنید؟!مگه چقدر اعتبار یا سهمیه به مسافرکشهای اینترنتی و غیر اینترنتی تخصیص داده میشه که بوقش میکنید؟!!حداقل خر کاری میکنید درست تمومش کنید!»
«چرا وقت و هزینه مون رو تلف میکنید . با این وضعییت ویروسی نیم ساعت تو کافی نت درگیر بودم اخرم نتونستم وارد سامانه سماس تون بشم حتی …. نکنید تورو خدا»
«چرا تا میخوایم وارد سامانه بشیم میگه کدملی وارد سیستم نشده؟»
«پس از چند بار وارد کردن رمزی که سامانه پیامک کرده ،پیغام میده رمز اشتباهه و تعداد وارد کردن رمز بیش از حد مجازه و کارت مسدود شد ، لطفا جهت رفع مسدودی کارت راهنمایی بفرمایید»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">