ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آقای وزیر آموزش و پرورش مدارس کپری در سیستان و بلوچستان حداقل امکانات از آموزش برخوردار هستند، به نظرتان دانش آموزان چگونه می توانند از اینترنت و آموزش مجازی بهرمند باشند.

به گزارش ایسکانیوز ، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جهت گیری تعلیم و تربیت کشور به سمت تربیت عدالت پرور، عدالت خواه و عدالت ساز باید گفت در حال حاضر با شروع ویروس منحوس کرونا شاهد موج دیگری از بی عدالتی و تبعیض در حوزه آموزش و پرورش کشور هستیم.
مسئولان و وزیر آموزش و پرورش از برگزاری کلاس های درسی در خانه و مبتنی بر آموزش مجازی پویا و تبدیل چالش ها به فرصت آفرینی صحبت می کنند در حالی که در مناطق محروم که همیشه آماج بی عدالتی ها در تمامی حوزه هاست آموزش به دانش آموزان نیز تعطیل است.
آقای وزیر آموزش و پرورش مدارس کپری ما در سیستان و بلوچستان که جزئی از حقیقت تلخ این استان است از حداقل امکانات آموزش برخوردار بودند. به نظرتان دانش آموزان چگونه از اینترنت و آموزش مجازی و تدریس های آنلاین می توانند بهرمند باشند.
در حال حاضر وزیر آموزش و پرورش از جبران عقب ماندگی امور آموزش، تربیت و تحقق هدف یادگیری صحبت می کنید، درحالی که بی عدالتی جدیدی به دستور شما در حق دانش آموزان مناطق و استان های مرزی و محروم کشور رخ می دهد.
آموزش و توانمندسازی معلمان در حوزه آموزش الکترونیکی یکی از پیش شرط های آموزش مبتنی بر فناوری و آموزش الکترونیک است در حالی که که این روزها آموزش و پرورش با فراخوانی جهاد گونه فرهنگیان و دانشجو معلمان داوطلب را برای تهیه محتوا الکترونیکی دعوت کرده است.
آقای وزیر آموزش و پرورش ابتدایی ترین آموزش الکترونیک، آموزش تلویزیونی است و نمی تواند جایگزین آموزش مدرسه ای باشد. اینها حاکی از چند ضعف اساسی ازجمله؛ ضعف مدیریتی شما در آموزش و پرورش، به یاد داریم به هنگام رای اعتمادتان از مجلس گفتید:ما به آینده نمی رویم اما آینده را می سازیم. چطور با این بی عدالتی ها آینده فرزندان این مرز و بوم را می سازید؟ از تلاش هایتان در خصوص برابری فرصت و توسعه عدالت گفتید اما امروزه شاهد تبعیض های متفاوتی در حوزه آموزش و پرورش هستیم.
معاونت مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی پردیس رسالت زاهدان*

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">