ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از آمادگی این شرکت برای رفع موانع توسعه شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید فتاحی در توئیتر با اشاره به حضور روز گذشته وزیر ارتباطات در مجلس و اعلام موانع توسعه شبکه ملی اطلاعات گفت: آذری‌جهرمی در مجلس به انحصار در ارتباطات درون شهری به عنوان یکی از مهمترین موانع توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش کیفیت دسترسی‌ اشاره کرد و از مجلس برای رفع این انحصار کمک خواست.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: هم شرکت‌های بخش‌خصوصی و هم شرکت ارتباطات زیرساخت آمادگی دارند این مشکل را به سرعت حل کنند.

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات روز گذشته در مجلس در خصوص مشکلات توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات گفت: مانع بزرگی به نام مخابرات ایران انحصار ذاتی دارد و امروز نمی‌گذارد شبکه ارتباطی پیش برود. کانال زیرزمینی که جزو انفال عمومی است با خصوصی‌سازی به مخابرات واگذار شده است. شما این را برگردانید تا مسئله توسعه شبکه ملی اطلاعات حل شود.

نظرات  (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

« حمید فتاحی در توئیتر با اشاره به ...» به طنز این جمله بخندم یا گریه کنم؟ در توییتر که فیلتر شده نشسته برای « شبکه ملی اطلاعات» **** می گه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">