ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آموزش و پرورش: کلاس‌های صرفا مجازی تخلف است

| چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰، ۰۶:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: همه مدارس شهر تهران موظف به تشکیل کلاس‌های حضوری هستند و برپایی کلاس‌های صرف مجازی در مدارس تخلف است.

علیرضا کریمیان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،افزود: حضور همه معلمان و کارکنان در مدارس شهر تهران الزامی است و کلاس‌ها به صورت شرایط عادی و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی گفت: آموزش در مدارس شهر تهران از این پس به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) خواهد بود.

مدیر کل آموزش  و پرورش شهر تهران تاکید کرد: حضور دانش آموزان در مدارس شهر تهران به صورت ساعتی نخواهد بود و برنامه ریزی شده است که دانش آموزان در برنامه کامل مدرسه شرکت کنند.

کریمیان به حل مشکل سرویس مدارس هم اشاره کرد و افزود: به انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس ابلاغ کرده ایم که با تغییر زمان حضور دانش آموزان از ساعتی به صورت روزانه سرویس‌های مدارس را دایر و مشکل رفت و برگشت دانش آموزان را نیز حل کنند.

وی به تعداد روز‌های حضور دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: این روز‌ها به نسبت پایه و مقطع تحصیلی متفاوت خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: برای تزریق دو دوز واکسن و آزمایش منفی کرونای دانش آموزان، مجری مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و به مدیران مدارس اعلام کرده ایم تا زمانی که دانش آموز علائم ابتلا به کرونا را ندارد از حضور او در مدرسه ممانعت نکنند.

وی افزود: به مدارس اعلام شده است که در صورت مشاهده علائم در هر دانش آموز از حضور او در مدرسه جلوگیری شود و آموزش او تا طی دوره درمان بصورت مجازی ادامه یابد.

  • ۰۰/۱۰/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">