ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آیا دوماهه گوشی تولید می شود؟

| يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۸۵، ۰۴:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

رییس کمیته مخابرات مجلس، با تاکید بر این که حمایت از مصرف‌‏کننده جزء وظایف دولت است, گفت: چرا باید مصرف کنندگان گوشی تلفن همراه را به طور متوسط با قیمتی بیش از 100هزار تومان نسبت به قیمت واقعی آن خریداری کنند.

رمضانعلی صادق زاده, درگفت و گو با خبرنگار ایلنا, با بیان این که قرار بود تا پایان سال به منظور حمایت از تولید داخل شش میلیون گوشی تلفن همراه در کشور تولید شود، اظهارداشت: این مسئله که طی دو ماه باقی مانده از سال چه تعدادگوشی و با چه برند, نام و قیمتی تولیدی خواهد شد، همچنان مورد سوال است.

وی، افزود: دولت در امضای تفاهم نامه خود با سه شرکت سروش رسانه, نیمه هادی عماد و کارخانجات مخابراتی ایران برای تولید گوشی تلفن همراه به حمایت از مصرف‌‏کننده و تولید داخل اشاره کرده و قرار بر این بود که این سه شرکت با شرکت‌‏های صاحب نام وارد مذاکره شده و خط تولید را درکشور راه‌‏اندازی کنند، اما تا به حال این اتفاق نیافتاده است.

دکتر صادق زاده، گفت: مگر حمایت از مصرف کننده جزء وظایف دولت نیست؛ چرا مصرف کنندگان گوشی تلفن همراه را با قیمت‌‏های بسیار گران‌‏تر از معمول خریداری می‌‏کنند؟

وی، یادآور شد: اگرچه دولت باید از تولید داخل حمایت کند؛ اما تاکنون بستر این حمایت فراهم نشده است.

  • ۸۵/۱۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">