ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آی IT،IT،IT

| چهارشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۸۴، ۱۰:۵۵ ق.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی – این روزها دیگر روزهای آخر کار دولت محسوب می شود و قرار است یک خانه تکانی در دولت انجام شود. لذا در این اوضاع واحوال برخی از مدیران دولتی نیز سعی دارند تا به هر ترتیبی شده به نوعی خود را مطرح کنند تا دولت بعدی از طرف در یک گوشه کناری استفاده کند.

چون هر چی باشه مدیر معروفی که هی باهاش مصاحبه می شود. خلاصه تو این روزها از بعضی مدیران هر چی بپرسید جواب میدهند. از اینکه IT چه چیز خوبی وباید وقتش را زیاد کرد گرفته تا آخرین استانداردهای امنیتی در عالم مجازی. این وسط شعور مخاطبان و این چیزها نیز اصلاً ملاک نیست آخه این ملت مگه این چیزا رو می فهمند؟!

شما هی بگو توسعه IT ، لزوم توجه و هی IT،IT کنن تا همه فکر کنند که شما IT را می شناسید و اتفاقاً‌ مدیر بسیار خوبی هم هستید. دوباره بگویید به نظر من IT، من فکرمی کنم IT، آی IT،IT،IT باز IT ،IT ، IT نون و پنیر و IT من مدیر خوبیم! IT خوب بلدم چون IT باید توسعه پیدا کند اصلا همه باید IT را توسعه دهند و من مدیر خوبی هستم.

اصولاً IT من مدیر خوبی هستم. خلاصه اگر از شما پرسیدند به نظر شما برای تحقق اهداف جامعه اطلاعات (ی فراموش نشود خدای ناکرده) چیست؟ بگویید بله البته IT من مدیر خوبی هستم به خدا.

اما یکی از دوستان که دستی هم در سیاست و عالم پولوتیک دارد می گفت: اصولاً هر مدیری و هر فردی که در جایگاه کاری خود درست و صادقانه خدمت کرده باشد هیچ وقت بیکار نمی ماند. ولی مدیرانی که مساله دارند و با پول بیت المال... باید...

من که کاری به این کارها ندارم آقا این IT من مدیر موفقی هستم ها بعد نگی نگفتا!

  • ۸۴/۰۴/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">