ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

 سومین خدمت طرح ۳۰۷۰ با عنوان ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی در دومین هفته دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد.

به گزارش سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در ابلاغ غیرحضوری احکام مطالباتی تلاش می‌شود، صددرصد کارفرمایان از مزایای این خدمت بهره‌برداری کنند.
وی با بیان این که بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارفرما تحت پوشش قانون تامین اجتماعی است، افزود: کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه سرویس‌های غیرحضوری این سازمان به نشانی http://eservices.tamin.ir از این خدمت برخوردار شوند.
سالاری گفت: هفته گذشته طرح ۳۰۷۰ (ارائه سی خدمت غیرحضوری برای کاهش هفتاد میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی این سازمان) در سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد و دو خدمت کمک هزینه ازدواج و کفالت فرزندان اناث بیمه‌شدگان به صورت غیرحضوری آغاز شد.
وی همچنین با بیان اینکه با معرفی سرویس الکترونیکی، خدمات به صورت حضوری ارائه نمی‌شود، اظهار داشت: از ظرفیت همه همکاران شعبه در میز خدمت استفاده می‌شود تا بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان را برای بهره‌برداری از طرح ۳۰۷۰ و خدمات غیرحضوری این سازمان راهنمایی کنند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی‌ بیمه‌شدگان از سرویس‌های الکترونیکی را نیز در این دوران حائز اهمیت عنوان و اظهار کرد: متناسب با هر سرویس بسته‌های اطلاع‌رسانی تهیه شود تا بیمه‌شدگان با اطلاع از آنها، نیازی به مراجعه به واحدهای اجرایی نداشته باشند و از منزل یا محل کار خدمات مورد درخواست را دریافت کنند.
به گفته سالاری، توسعه سرویس‌های الکترونیکی برای سازمان تامین اجتماعی و بیمه‌شدگان، ضمن کاهش هزینه‌ها رضایتمندی مخاطبان را در پی دارد.
ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی سازمان تامین اجتماعی شامل اعلامیه، اخطاریه، اجرائیه، صورتحساب و ... از سال  ۹۳ فعال شد و اکنون نزدیک به ۷۰ درصد ابلاغ کارفرمایان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. این خدمت از امروز (دوشنبه ۲۶ آبان ماه) که به عنوان یکی از سرویس های غیرحضوری طرح ۳۰۷۰ رونمایی شد و به پوشش بیش از ۹۵ درصد خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، طرح ۳۰۷۰، ۱۹ آبان ماه با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب و کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">