ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ابلاغ دستورالعمل جدید ISPها

| سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۸۵، ۰۳:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون تنظیم مقررات و صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ابلاغ دستورالعمل جدید سازمان مربوط به فعالیت ISP و ISDP‌ها خبر داد.

لطف‌الله سبوحی در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد:‌ این دستورالعمل پس از گذراندن پروسه‌ی کاری و در نهایت امضای اعضای کمیسیون تنظیم مقررات به سازمان و واحدهای مربوطه ابلاغ شد.

وی افزود: با ابلاغ این دستورالعمل به سازمان‌های مرتبط از جمله سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شرکت مخابرات ایران و سازمان تنظیم مقررات که به عنوان بازوی اجرایی کمیسیون محسوب می‌شود و دیگر مراکز به اجرای آن اقدام خواهند کرد.

معاون تنظیم مقررات و صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات رادیویی، خاطر نشان کرد: هفته‌ی آینده تمام موارد و نکات این دستورالعمل روش کار و موارد مرتبط بر روی سایت اعلام خواهد شد.

سبوحی گفت: در دستورالعمل جدید که مرتبط با فعالیت ISP‌ها و ICP‌ها است، از این پس ICP‌ها به ISDP‌ها تغییر نام یافته و از طرفی بعد از اتمام مهلت قرارداد برای تمدید قرارداد باید مستقیما از طریق سازمان این کار انجام شود و این شرکت‌ها از این پس شرکت مخابرات مجوز دریافت نمی‌کنند؛ در این مصوبه مجوز ISDP‌ها از دو مجوز به یک مجوز تبدیل خواهد شد.

  • ۸۵/۱۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">