ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ابهامات قرارداد ایرانسل بررسی می شود

| يكشنبه, ۲۵ دی ۱۳۸۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

به احتمال قوی در هفته‌ی جاری وزیر ارتباطات، وزیر دفاع و نماینده‌ی بنیاد مستضعفان برای روشن شدن نگرانی‌هایی در مورد ایرانسل در کمیسیون صنایع و معادن حضور خواهند یافت.
رمضانعلی صادق‌زاده رییس کمیته‌ی مخابرات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ضمن بیان خبر فوق اظهار داشت: در مورد قرارداد ایرانسل ابهاماتی وجود دارد که موجب نگرانی شده و به همین منظور جلسه‌ای با مسئولان ذیربط گذاشته شد تا توضیح دهند.
وی ابراز داشت: بیشتر نگرانی‌های ما از اجرایی نشدن قانون مصوب مجلس است، زیرا در بند 6 و 7 این قانون آمده که خرید 51 درصد تجهیزات باید از داخل کشور باشد و هم‌چنین مدیریت پروژه و مدیریت فنی باید ایرانی باشد، بنابراین باید مشخص شود که ترکیب هیأت مدیره به چه صورت خواهد بود.
صادق‌زاده واگذاری‌های به موقع را از دیگر نگرانی‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به این‌که این قرارداد از آذرماه اجرایی شده و ظرف مدت شش ماه باید واگذاری سیم کارت صورت گیرد؛ لذا می‌خواهیم از ابتدا نظارت از سوی وزارت ارتباطات به عنوان کارفرمای اصلی صورت گیرد تا مانند تالیا با تأخیر مواجه نشود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن ابراز داشت: در مناقصه‌ای که گذاشته شده بود اعلام شده بود که شرکت‌هایی می‌توانند شرکت کنند که 50 میلیون دلار ضمانت بانکی داشته باشند که ما می‌خواهیم بدانیم فاینانس این کار در دست کیست.

  • ۸۴/۱۰/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">