ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس کل بیمه مرکزی از اتصال بیمه تکمیلی بیمه‌های پایه بخصوص تأمین اجتماعی تا دو ماه آینده به طرح نسخه نویسی الکترونیک خبر داد.
به گزارش تسنیم، مجید بهزادپور در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شده بود، ضمن تشریح اقدامات و عملکرد بیمه مرکزی،اظهار داشت: از مهمترین برنامه‌های بیمه مرکزی تکمیل سامانه مربوط به نسخه الکترونیک است؛ طبق هماهنگی های انجام شده حداکثر تا 2 ماه آینده بیمه تکمیلی نیز به سامانه سلامت (نسخه الکترونیکی) متصل می شود.

وی افزود: الان خدمات مربوط به بیمه تکمیلی در شرکت های بیمه آنلاین انجام می‌شود ولی در بیمه های پایه اینطور نیست و بنا داریم حداکثر تا 2 ماه آینده بیمه تکمیلی نیز به حوزه سلامت وصل شود و این کار را با تأمین اجتماعی جلو خواهیم برد. 

رئیس کل بیمه مرکزی از انتشار اوراق بیمه‌ای در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: مقدمات این موضوع قبلاً انجام شده است؛ آئین نامه اوراق بیمه‌ای تصویب و هماهنگی‌های لازم با بورس نیز انجام شده است؛ امیدوارم شرکت‌های بیمه با هماهنگی بورس و صنعت بیمه، بزودی اوراق بیمه‌ای را منتشر کنند.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود به ارائه توضیحات تکمیلی درباره پرداخت انلاین خسارت تصادف‌های زیر 20 میلیون تومان بدون نیاز به کروکی گفت: براساس قانون 2.5 درصد سقف خسارت طرفین درگیر تصادف نیاز به کروکی ندارد و برای تسهیل خدمات به بیمه‌گران سامانه پرداخت خسارت کمتر از 20 میلیون تومان به صورت آنلاین را طراحی کردیم. 

بهزادپور افزود: افراد در تصادفاتی که کمتر از 20 میلیون خسارت است اطلاعات تصادف را ارسال می‌کنند و پس از ارزیابی انجام شده مبلغ به حساب خسارت دیده پرداخت می‌شود. تا کنون پنج شرکت بیمه‌ای به این سامانه متصل شدند.

این مقام مسئول در بیمه مرکزی درباره بیمه اربعین نیز به بیان توضیحاتی پرداخت و گفت:  حق بیمه اربعین در مقایسه با دو سال قبل افزایش نداشت اما ارایه خدمات 30 تا 80 درصد بیشتر شد. 

وی تأکید کرد:  با توجه به سخنان رییس جمهور مبنی بر تسهیل سفر اربعین برای زائران، بیمه مرکزی تصمیم گرفت افزایش قیمت برای بیمه اربعین در سال جاری نداشته باشد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">