ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با اتصال به پنجره خدمات دولتی، کاربران، در صورت عضویت در دولت من، می‌توانند با همان حساب کاربری و احراز هویت، خدمات درخواستی را از سازمان تعزیرات حکومتی دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد اصانلو گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و ایجاد میز خدمت الکترونیک، سازمان تعزیرات حکومتی، به درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir متصل شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، افزود: پیش از این، شکایت و گزارش مردمی در سازمان تعزیرات حکومتی از طریق سامانه ۱۳۵ ثبت می‌شد، اما درحال حاضر، سطح ارائه خدمات در قالب میز خدمت الکترونیک افزایش یافته است.

اصانلو گفت: با اتصال به پنجره خدمات دولتی، کاربران در هنگام مراجعه به میز خدمت الکترونیک سازمان تعزیرات در صورت عضویت در دولت من، به ثبت نام مجدد نیاز ندارند و با همان حساب کاربری و احراز هویت، می‌توانند خدمات درخواستی را از سازمان تعزیرات حکومتی دریافت کنند.

به گفته رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، در حال حاضر میز خدمت الکترونیک سازمان به نشانی tazirat۱۳۵.ir با قابلیت ابلاغ الکترونیکی آرا، با دریافت برخط شکایات با قابلیت رهگیری، مشاهده پرونده‌های مرتبط با شخص و پرداخت الکترونیکی جرایم در مرحله آزمایشی، آماده ارائه خدمات به مراجعان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">