ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجرای اندروید ملی در پژوهشگاه ICT

| چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:پروژه سیستم عامل بومی در این پژوهشگاه تعریف نشده اما تعاملات ما با تیم‌های این پروژه باعث شده تا آنها بتوانند از تجهیزات و آزمایشگاه‌های این مرکز استفاده کنند.

وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعاتی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به همکاری‌های این مرکز برای انجام پروژه‌های کلان تحقیقاتی گفت: موضوع سیستم عامل بومی که پیش از این مطرح شده بود توسط تیم‌های تحقیقاتی در حال انجام است که این تیم‌ها با پژوهشکده‌های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات کاملا در ارتباط هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌های خوبی که در این پژوهشگاه انجام شد و با همکاری بخش خصوصی بود موضوع اندروید ملی بود که تقریبا می‌توان گفت این قضیه یکی از بهترین فعالیت‌های تحقیقاتی این پژوهشگاه بوده است.

لازم به ذکر است موضوع سیستم عامل بومی پیش از این توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شده و جزو اولویت‌های این وزارتخانه قرار گرفته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">