ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجرای دولت الکترونیکی کرمان تا سال 91

| يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۸۹، ۰۴:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات با اشاره به آغاز اجرای طرح الگوی دولت الکترونیکی از دو ماه گذشته در استان کرمان، گفت: 220 میلیون تومان برای این پروژه در سال جاری تخصیص یافته و پروژه تا پایان سال 91 عملیاتی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سعید مهدیون، مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ایران و مجری طرح الگوی دولت الکترونیکی کرمان، اظهار داشت: اجرای این طرح از دو ماه گذشته آغاز و بر اساس برنامه زمانبندی شده در حال اجرا است.

وی با بیان این مطلب که شعار دولت دهم، "دولت الکترونیکی " است، افزود: چابک سازی دولت از طریق ارایه خدمات الکترونیکی به مردم از مهمترین اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در همین راستا عملیات اجرایی طرح الگوی دولت الکترونیکی کرمان آغاز شده است.

مهدیون با بیان این مطلب که سال جاری سال آغاز جهش در اجرای این پروژه است، تصریح کرد: بر همین اساس اعتباری در حدود 22 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه در سال جاری اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: برای سال‌های آتی نیز با توجه به سند اجرایی دولت الکترونیکی کرمان که در دست تدوین است، تأمین اعتبار خواهد شد.

مجری طرح الگوی دولت الکترونیکی کرمان اجرای این طرح را شامل دو بخش دانست و گفت: تجهیز سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای موردنیاز در این حوزه و همچنین گسترش فرهنگ ارتباطات و فناوری اطلاعات، بخش های مختلف اجرای طرح دولت الکترونیکی در کرمان است.

وی تأکید کرد: با اجرای این طرح، سرویس ها و خدمات دولتی به صورت الکترونیکی و یکپارچه به مردم ارایه خواهد شد.

بنابراین گزارش، سعید مهدیون علی‌اصغر انصاری را به سمت نماینده مجری طرح الگوی دولت الکترونیکی کرمان و احسان طالبی بنیزی را به سمت مدیر راهبری این طرح منصوب کرده است.

  • ۸۹/۰۷/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">