ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیر شورای عالی فضای مجازی بر اهمیت اجرای شبکه ملی اطلاعات به عنوان یکی از مهمترین برنامه های شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی کشور، ابوالحسن فیروز آبادی – دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور در مراسم معارفه قائم مقام و معاونان مرکز ملی فضای مجازی کشور گفت: کار بزرگی بر دوش شورای عالی فضای مجازی گذاشته شده و مقام معظم رهبری این شورا را با قدرت کامل نقطه کانونی فضای مجازی تعیین کرده اند و ما باید بتوانیم حکم ایشان را به واقعیت تبدیل کنیم.

وی در خصوص اهمیت مدیریت و راهبری فضای مجازی در کشور افزود: حتی غربی ها با تمامی ابزارهایی که در این حوزه دارند نتوانستند بر آن احاطه داشته باشند بنابراین باید با حکمت، عقلانیت و دقت این وظیفه را اجرا کنیم.

فیروآبادی با اشاره به این که باید نگرانی رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در حوزه فضای مجازی برطرف شود، افزود: با تمامی دستگاه های اجرایی و مرتبط با حوزه فضای مجازی به منظور اجرای مصوبات و تحقق اهداف شورای عالی فضای مجازی تعامل خواهیم داشت.

گفتنی است؛ در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از زحمات علی اکبر جابری مقدم معاون پیشین برنامه ریزی، پشتیبانی و منابع انسانی مرکز ملی فضای مجازی، مجتبی جعفری به عنوان قائم مقام و معاون امنیت و همچنین امیر خوراکیان - معاون محتوا، ابراهیم یافتیان - معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و منابع انسانی، محمدرضا کشاورزی - مشاور در حوزه محتوا و حامد دهقان - مشاور در حوزه امنیت معرفی شدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">