ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجرای طرح رجیستری تا پایان امسال

| شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دستورالعملی در این هفته ابلاغ می شود که بر اساس آن، نمایندگی های محصولات لوازم خانگی، مسئولیت واردات غیررسمی را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمدرضا نعمت زاده به همراه معاونان خود صبح امروز(شنبه) از خبرگزاری جمهوری اسلامی بازدید کردند.
وی در جمع مدیران و سردبیران ایرنا درباره دادن مجوز نمایندگی به برخی از برندهای گوشی موبایل گفت: به دلیل نوع کار، در مورد گوشی تلفن همراه نمی توان مانند کالاهای سرمایه ای برخورد کرد.
وی با بیان اینکه اکنون در شرایطی هستیم که برخی از گوشی های موجود در بازار، نمایندگی رسمی ندارند، افزود: وزارت صنعت تاکید دارد برای جلوگیری از مشکل قاچاق، می توان به یک برند چند نمایندگی اعطا کرد.
وزیر صنعت همچنین درباره واردات لوازم خانگی نیز گفت: این هفته دستورالعملی ابلاغ خواهد شد که بر اساس آن، نمایندگی های محصولات لوازم خانگی، مسئولیت واردات غیررسمی را بر عهده خواهند داشت.
وی گفت: این روش برای کالاهایی مانند لوازم خانگی اجرایی می شود اما در مورد تلفن، روش ثبت گوشی به گوشی را خواهیم داشت.
نعمت زاده ادامه داد: اکنون رجیستری برای واردات گوشی تلفن همراه در مرحله آزمایشی است تا در صورتی که از نظر نرم افزاری و سخت افزاری مشکلی وجود داشت، برطرف و تا پیش از پایان سال اجرایی شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">