ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجرای طرح صدور الکترونیکی جرایم

| چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۸۵، ۰۲:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

طرح آزمایشی صدور الکترونیکی جرایم در کشور برای جلوگیری از خطاهای انسانی در تهران طی ایام نوروز 86 اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس باقر بحری مدیرعامل شرکت آواژنگ سیستم در یک نشست خبری افزود: این طرح مشترک با همکاری نیروی انتظامی و در راستای جلوگیری و کاهش خطا در صدور برگه جریمه و نیز افزایش سرعت و کاهش اشتباه در این زمینه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: گروه شرکت‌های آواژنگ همچنین برای صدور پاسپورت الکترونیکی، طرح carpc و off line طرح‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است. در طرح carpc (رایانه‌ در ماشین) تمام اطلاعات مورد نیاز در یک رایانه برای ناجا تعبیه شده است.

بحری با بیان اینکه گروه شرکتهای آواژنگ از 4 شرکت آواژنگ، خدمات آواژنگ، آواژنگ سیستم و شرکت سخت‌افزار آواژنگ تشکیل شده است، گفت: در حال حاضر این شرکت یک هزار فروشگاه و نمایندگی در سراسر کشور دارد.

در ادامه نشست خبری مدیر عامل خدمات آواژنگ گفت: در حال حاضر 70 درصد کارکنان این شرکت‌، کارکنان فنی در حوزه IT هستند و این امر نشان دهنده رشد 40 درصدی از لحاظ کمی و کیفی در شرکت خدمات آواژنگ است.

بیتا طهماسبی به برقراری حدود 90 هزار تماس تلفنی در تهران و 21 هزار تماس در شهرستانها با بخش خدات آواژنگ اشاره و عنوان کرد: یکی از برنامه‌های آینده این شرکت ارسال اطلاعات وضعیت کالاهای مشترکان از طریق SMS است که در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

وی گفت: راه‌اندازی کیوسک اطلاع‌رسانی در محل شرکت نیز از جمله برنامه‌های آینده این شرکت به شمار می‌رود.

  • ۸۵/۱۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">