ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجرای طرح کاداستر در تهران تسریع شود

| شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح کاداستر در همه شهرستان‌های استان تهران افزود: اعتبارات لازم برای اجرای طرح کاداستر در استان تهران تامین شده است.

نعمت اله ترکی در گفتگو با ایسنا، در تشریح روند اجرای طرح کاداستر در سطح استان تهران گفت: طرح کاداستر یا حدنگاری برای ایجاد شفافیت است و حدود زمین‌های در اختیار افراد را مشخص می‌کند. کاداستر یکی از کارهای خوبی است که اگر در استان تهران اتفاق بیفتد از دخل و تصرف در زمین‌های دولتی و منابع طبیعی جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر اعتبارات لازم برای اجرای این طرح پیش بینی شده است بر همین اساس باید  اجرای کامل این طرح در اولویت مدیران قرار گیرد و در حقیقت اجرای کاداستر در سطح استان تهران با سرعت بیشتری انجام شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود بر لزوم تکمیل طرح های هادی روستاهای سطح استان اشاره کرد و افزود: تخصیص اعتبار جهت اجرا و بازنگری طرح هادی روستاهای استان تهران در اولویت خواهد بود. طرح هادی به عنوان تنها سند رسمی و قانونی توسعه روستا، نقش مهمی در  توسعه و بهبود شرایط زیست روستا ایفا می کند و می تواند  زمینه ساز  تثبیت جمعیت و حتی مهاجرت معکوس نیز باشد.

به گزارش ایسنا، طرح کاداستر حدود و مساحت زمین‌های مالکان حقیقی و حقوقی یا منابع طبیعی و کاربری آنها را در یک محدوده جغرافیایی مشخص می‌کند.

  • ۹۹/۰۲/۱۳

طرح کاداستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">