ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور با شعار 'صنایع الکترونیک، پیشران اقتصاد دانش بنیان' به همت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا)، 19 مردادماه امسال برگزار می شود.

به گزارش صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، توسعه اقتصاد دانش بنیان از رهگذر فناوری های پیشرفته، تبیین مهم ترین سیاست های راهبردی در توسعه فناوری های پیشرفته در کشور و جهت گیری های راهبردی و پیامدهای آن در حوزه های سازوکارهای حمایت غیرمستقیم باتاکید بر مدل های تامین مالی صنایع پیشرفته، لزوم نفوذ فناوری پیشرفته در بنگاه های بزرگ و نقش آنها در توسعه شرکت های نوپا و همکاری بین المللی و یادگیری فناوری در دوران پساتحریم از جمله اهداف همایش به شمار می رود.
مخاطبان اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور را شرکت های فعال در صنعت الکترونیک و سیاست گذاران فعال در حوزه صنایع نوین و فناوری های پیشرفته و پژوهشگران عرصه صنایع الکترونیک تشکیل می دهند.
در این اجلاس، سه نشست تخصصی با موضوعات سازوکارهای حمایت غیرمستقیم با تاکید بر مدل های تامین مالی صنایع پیشرفته، لزوم نفوذ فناوری پیشرفته در بنگاه های بزرگ و نقش آنها در توسعه شرکت های نوپا و همکاری بین المللی و یادگیری فناوری در دوران پساتحریم برپا خواهد شد.
این اجلاس در نوبت صبح و بعدازظهر سه شنبه، 19 مردادماه با حضور دانشگاهیان، متخصصان و فعالان صنایع در حوزه الکترونیک در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">