ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

احتمال تمدید اعتبار سیم‌کارت‌های تالیا

| پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۸۴، ۱۲:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

در صورت موافقت دولت، به منظور جبران نارضایتی‌های پیش آمده در میان مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری، مبلغ اعتبار آنها یک تا دو ماه تمدید می‌شود.
به نوشته «کیهان»، ابوالفضل شاکری، مدیر روابط عمومی شرکت تالیا در حاشیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و اطلاع‌رسانی گفت: از آنجا که در ابتدای آغاز فعالیت تلفن همراه اعتباری با اختلالات در شبکه مواجه شدیم، به منظور جلب رضایت مشترکان، پیشنهاد کرده‌ایم یک تا دو ماه به اعتبار سیم‌کارت‌ها افزوده شود که تاکنون تصمیمی در این خصوص از سوی وزارت ارتباطات ابلاغ نشده است.
وی درخصوص اختلالات موجود در شبکه تالیا گفت: بدون حمایت سایر بخش‌ها بویژه دولت، نمی‌توان مشکلات را رفع کرد. رسما هم اعلام کردیم پس از پایان توزیع سیم‌کارت‌ها در 18 شهریور تا دو ماه با اختلالاتی روبه‌رو هستیم.
وی افزود: هم‌اکنون شبکه در حال بازنگری است و با توجه به نصب آنتن‌های جدید تا ماه آینده شبکه از استاندارد مطلوب برخوردار خواهد شد.

  • ۸۴/۰۶/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">