ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختصاص اعتبار به زیرساخت‌های آموزش الکترونیکی

| چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۵:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کمیسیون تلفیق بودجه، از تصویب اعتبار برای طرح‌های توسعه زیرساخت های آموزش الکترونیکی مدارس و دانشگاه ها، تحقیقات بخش کشاورزی، دفاعی و سلامت در لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.
محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه، عنوان کرد: پیشنهادهای نمایندگان کمیسیون آموزش در کمیسیون تلفیق با موضوع تصویب اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های آموزش الکترونیکی مدارس و دانشگاه‌ها با اکثریت آرا به تصویب رسید، امیدواریم با این مصوبه بخشی از مشکلات حوزه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات مدارس و دانشگاه ها برطرف شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه همچنین از تصویب اعتبار در ذیل " تبصره ۱ بند «ب» جزء ۳" برای توسعه طرح‌های دولت الکترونیک، تحقیقات بخش کشاورزی با تاکید بر مشارکت شرکت های دانش بنیان، و تحقیقات کاربردی در حوزه های دفاعی، هسته ای و سلامت خبر داد.

زاهدی یادآور شد: بر اساس این بند, دولت موظف است از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۰ منابع حاصله را در سقف اعتبارات بودجه عمومی صرف افزایش تخصیص برای تکمیل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این قانون به ویژه طرح‌های توسعه زیر ساخت‌های آموزش الکترونیک مدارس و دانشگاه‌ها، هسته‌ای، حمل و نقل عمومی، تولیدی، دولت الکترونیک، آموزش، سلامت، محیط زیست، آب و فاضلاب، بافت فرسوده، بازآفرینی شهری و تحقیقات بخش کشاورزی با اولویت حوزه دانش‌بنیان، تحقیقات کاربردی بویژه دفاعی و هزینه‌های معیشت و سلامت کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:  عبارت «طرح‌های توسعه زیر ساخت‌های آموزش الکترونیک مدارس و دانشگاه‌ها، هسته‌ای و سلامت» به پیشنهاد اعضای کمیسیون آموزش در تلفیق به تصویب رسید  و امیدواریم این مهم در صحن علنی نیز رأی آورد.

نماینده کمیسیون آموزش در کمیسیون تلفیق، از دیگر پیشنهادهای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری که در تلفیق به تصویب رسید را تخصیص اعتبار برای همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی و کارکنان وزارت علوم و رتبه بندی معلمان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ دانست./

  • ۹۹/۱۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">