ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان به دانش‌بنیان‌ها

| سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به طرح‌های دانش‌بنیان پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جاری خبر داد.

نعمت‌الله رضایی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» معرفی کردند؛ بر این اساس مقرر شد تا صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر منویات رهبری، به طرح‌های دانش‌بنیان تسهیلات اختصاص دهد.

وی افزود: سامانه‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود که علاقه‌مندان و نخبگان در آن می‌توانند طرح‌های دانش‌بنیان را ثبت کنند. طرح‌ها از سوی کارشناسان اقتصادی و داوران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: در صورتی که طرحی پذیرفته شوند، به صندوق جهت دریافت تسهیلات ارزان قیمت معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات این صندوق در راستای عمل به فرمایشات رهبری و اختصاص تسهیلات برای اشتغال‌زایی است گفت: این طرح حمایتی با مشارکت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری آغاز شده است.

رضایی بیان داشت: تمام طرح‌ها راستی آزمایی می‌شوند و اگر توجیه اقتصادی و اشتغال‌زایی داشتند به مرحله اختصاص تسهیلات معرفی می‌شوند.

 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">