ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ربیعی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اختصاص اینترنت پرسرعت و رایگان به معلمان گفت: در زمینه اینترنت خانگی دو اقدام مهم را به صورت همزمان انجام داده ایم. امروز صبح با وزیر ارتباطات صحبت کردم، بر اساس اظهارات ایشان ظرفیت های شبکه ها تکمیل شده است و برای افزایش ظرفیت ها ناچار هستیم که به سراغ فرکانس های صداوسیما که کار نمی کنند یا کمتر کار می کنند، برویم، در این زمینه در جلسه آینده ستاد مقابله با کرونا تصمیم گیری خواهیم کرد.
وی در خصوص اینترنت خانگی گفت: به شرکت های اینترنت خانگی گفته شده است که سرعت را به ۱۶ مگابایت به طور رایگان افزایش دهند. در تهران و قم نسل تکنولوژی هایی که سرعت اینترنت خانگی را تا چهار برابر افزایش می دهد تست شده است. تصمیم گرفته شده مصرف سایت های دانشگاهی هم کاهش پیدا کند. این تصمیمات در وزارت علوم و آموزش و پرورش گرفته شد و زیرساخت هایشان به سرعت ایجاد شد.
به گزارش مهر ربیعی تاکید کرد: ما برای افزایش ظرفیت اینترنت، باید سراغ فرکانس های صداوسیما که کار نمی کنند یا بلااستفاده هستند، برویم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">