ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال در شبکه شتاب و سرگردانی مشتریان

| چهارشنبه, ۲ شهریور ۱۳۸۴، ۱۰:۵۶ ق.ظ | ۰ نظر

هر چند مرکز شتاب بانک مرکزی تلویحا ایجاد اختلال در این شبکه را رد کرد اما امروز برخی از شعب دارای خودپرداز به دلیل قطع دیتا قادر به ارائه خدمات به مشتریان نبودند و این امر سرگردانی مشریان را موجب شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز چند شعبه بانکی در سطح تهران اعلام کردند که به دلیل قطع شدن شبکه شتاب قادر به ارائه خدمات نیستند.

خبرنگار ایسنا پس از اطلاع از این موضوع با مراکز شتاب در شرکت‌ خدمات انفورماتیک و بانک مرکزی چندین بار تماس گرفت اما هیچ یک از آنها اطلاعات و دلایلی مبنی بر قطع شبکه شتاب ارائه نکردند.

یکی از این مسوولان بانک مرکزی در این زمینه گفت که تراکنش‌های ثبت شده فردا از قطع یا قطع نبودن شبکه شتاب گزارش ارائه می‌کنند.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا حاکی از آن است که شبکه شتاب تا ساعات پایانی روز گذشته وصل بوده اما امروز ظاهرا قطع شده است. مشترکان این شبکه نیز علت پرداخت نشدن وجه از طریق دستگا‌ه‌های خودپرداز را قطع ارتباط شبکه از سیستم مرکزی شتاب عنوان کردند.

  • ۸۴/۰۶/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">