ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اخذ یک کدکارگاهی برای چند استارت‌آپ ممکن شد

| سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

رییس شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت: در جلسه چهاردهم شورای اجرایی فناوری اطلاعات با حضور رییس جمهوری برگزار و تصمیمات جالب توجهی برای توسعه دولت الکترونیکی و تسهیل فضای کسب و کارها گرفته شد.

«رضا باقری اصل» در توئیتر خود ضمن اعلام این خبر نوشت: همراهی وزرای محترم دولت برای ارایه خدمات متشکل از استعلام آن چند دستگاهی قابل توجه است.

وی افزود: امروز برای اولین بار معاون  قوه قضائیه و فرمانده نیروی انتظامی برای تسهیل فرآیندها و الکترونیکی شدن آن‌ها در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات حضور پیدا کردند.

رییس شورای اجرایی فناوری اطلاعات با تاکید بر این که مقرر شده سرویس‌های تأیید اماکن و استعلام‌نظام‌وظیفه به صورت الکترونیکی  انجام گیرد، گفت: به منظور تسهیل فرآیند خدمات بیمه و مالیات کارفرمایی، پنجره واحد ثبت اطلاعات پرسنل، اشخاص حقوقی و کارگاه‌ها ایجاد و کارفرمایان از دوباره کاری بین تامین اجتماعی و مالیات خلاص می‌شوند.

باقری اصل به یک تصمیم ویژه در خصوص استارتاپ‌ها اشاره کرد و گفت: با موافقت و همراهی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی امکان اخذ کد کارگاهی برای چند کارگاه یا کسب و کار در یک نشانی یا با نشانی محل اقامت قانونی اشخاص فراهم شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">