ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اخطار به ایرانسل

| سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۸۵، ۰۳:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اعلام تذکر و اخطار به مجری پروژه اپراتور دوم تلفن همراه طی هفته جاری خبر داد و گفت: این امر برای تسریع در امور این پروژه است.

محمود خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با تایید خبر نهایی نشدن قرارداد ایرانسل با دو شرکت اریکسون و آلکاتل افزود: در همین رابطه به ایرانسل فشار آورده‌ایم و تذکر داده‌ایم که باید در زمان مقرر یعنی شهریور ماه سیم کارت خود را به متقاضیان بدهند.

وی با بیان اینکه ایرانسل باید در 248 شهر سیم کارت ارایه کند، گفت: طبق پروانه اپراتور دوم اگر ایرانسل به تعهدات خود عمل نکند، اخطارهای لازم را به این شرکت می‌دهیم.

خسروی با اعلام این مطلب که ایرانسل در سال اول پروانه خود باید دو میلیون و 300 هزار شماره تلفن همراه واگذار کند، اظهار داشت: ایرانسل گزارش سه ماهه قبل خود را به سازمان مقررات رادیویی ارایه کرده و هفته آینده نیز باید گزارش سه ماهه اخیر خود را اعلام کند.

معاون وزیر ارتباطات به تلاش این سازمان برای حل مسایل و مشکلات اپراتور دوم اشاره و عنوان کرد: تمام سعی ما حل مشکلات این شرکت است.

وی نامبرینگ(پیش شماره)‌های سیم کارت اپراتور دوم را 0935 و 0936 بیان کرد.

  • ۸۵/۰۳/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">