ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همزمان با فرارسیدن زمان برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره امریکا، توئیتر هزاران حساب کاربری مشکوک را که برای بازداشتن کاربران دموکرات از رای دادن فعالیت می کردند، پاک کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، توئیتر می گوید از این حساب ها برای تحت تاثیر قرار دادن رای دهندگان آمریکایی و دستکاری ذهن و تخریب افکار عمومی استفاده می شده است.

توئیتر در اولین گام ده هزار حساب کاربری را پاک کرده که رای دهندگان دموکرات را هدف قرار می دادند و در ظاهر وابسته به حزب دموکرات و اعضای برجسته آن به نظر می رسیدند.

پاک کردن این حساب ها در ماه های شهریور و مهر انجام شده است. اولین بار ستاد انتخاباتی دموکرات ها توئیتر را از وجود چنین حساب های کاربری مشکوکی مطلع کرده است. پیش از این ادعا شده بود تعداد زیادی حساب کاربری وابسته به روس ها در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ به نفع دونالد ترامپ عمل کرده اند.

توئیتر می گوید به تلاش های خود برای شناسایی حساب هایی که اخبار و اطلاعات دروغ منتشر می کنند ادامه خواهد داد. این شرکت تنها در ماه های می و ژوئن ۷۰ میلیون حساب کاربری را به همین علت تعلیق کرده بود.

  • ۹۷/۰۸/۱۲

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">