ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل شبکه شاد گفت: شاد به عنوان بازوی کمکی آموزش و پرورش در فضای مجازی فعالیت خود را همچنان ادامه خواهد داد.

علی کاظم زاده مدیرعامل شبکه شاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت شبکه شاد پس از بازگشایی مدارس گفت: شاد به عنوان بازوی آموزش و پرورش در فضای مجازی فعالیت خود را همچنان ادامه خواهد داد. یک جنبه استفاده از شاد برای معلمان و دانش آموزان جنبه ارتباطی آنهاست که این ارتباط بین دانش آموزان یا معلمان و یا ارتباطات ستادی در وزارت آموزش و پرورش می‌تواند همچنان از طریق شاد پیگیری شود.

کاظم زاده با بیان اینکه جنبه دیگر استفاده از شاد استفاده از فعالیت‌های کمک آموزشی است که در شاد انجام می‌شود؛ افزود: تکالیف برتر در شاد روزانه مورد استفاده چندین هزار دانش آموز قرار گرفته است. برای تمامی پایه‌ها و در تمامی مقاطع تحصیلی، تکالیف برتر در شاد بارگذاری شده و دانش آموزان برای کسب نمرات بهتر یا حتی معلمان برای تدریس بهتر می‌توانند از این تکالیف استفاده کنند.

مدیرعامل شبکه شاد افزود: شادبین به عنوان موتور جستجوی امن کودک و نوجوان در حال ارائه خدمات است و همچنان می‌تواند مورد استفاده دانش آموزان باشد کما اینکه آمارهای شادبین نشان می‌دهد همچنان یک و نیم میلیون جستجوی روزانه در شادبین صورت می‌گیرد. همچنین در ادامه قصد داریم خدمات دیگری را به شاد اضافه کنیم. بحث خدمات افزوده، خدمات شرکت‌های حقوقی دولتی و غیردولتی است که می‌توانند در شاد خدمات خود را ارائه دهند. چه خدمات و چه محصولات می‌تواند در شاد عرضه شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ای برای ارتقا جایگاه یا حفظ موقعیت شاد در نظر دارد؛ گفت: ما به عنوان یک شرکت فنی در شاد نمی‌توانیم پاسخ دقیقی به این سوال داشته باشیم. اما چیزی که مشخص است در آموزش و پرورش هم اراده بر این است که از شاد به عنوان یک دستیار کمکی در کنار نظام آموزشی همچنان استفاده شود و ضمناً هر اتفاقی را که بخواهند در عرصه فضای مجازی رقم بزنند ما در نرم افزار شاد می‌توانیم آن را پیاده کنیم.

کاظم زاده با بیان اینکه فراخوان ارزش افزوده تا ۳۱ فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت؛ گفت: محدودیتی در پذیرش اولیه طرح‌ها وجود ندارد؛ در حال حاضر مرحله ثبت نام و ارائه طرح هاست، این درخواست‌ها در حال حاضر باید در کمیته بررسی طرح‌ها بررسی و تأیید شوند؛ ما از این سمت برای پیاده سازی و اجرای طرح‌ها و انواع خدمات مشکلی نداریم. هر نوع خدمتی به هر نوع محصولی در شاد قابل ارائه است.

  • ۰۱/۰۱/۲۲

شبکه شاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">