ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارایه اینترنت همراه اول طی سه ماه آینده

| جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۸۶، ۰۳:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

رییس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات سیار گفت: پاکت‌های مناقصه برای انتخاب شرکت ارایه‌ کننده‌ی سرویس GPRS (اینترنت) باز شده اما هنوز برنده‌ی نهایی انتخاب نشده و تصور می‌کنم تا یکشنبه هفته‌ی آینده (25 شهریورماه) برنده‌ی نهایی اعلام شود.

سیدعلی علویان در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ی زمان راه‌اندازی و ارایه‌ی سرویس GPRS (اینترنت) اپراتور اول تلفن همراه اظهار کرد: با توجه به این‌که این موضوع در مرحله‌ی نهایی است سه ماه فرصت برای نصب و راه‌اندازی این سرویس داده می‌شود و اواخر آذرماه ارایه‌ی این سرویس ابتدا از شهر تهران آغاز و به تدریج در دیگر شهرها نیز ارایه خواهد شد.

علویان اظهار کرد: حدود 2 میلیون ظرفیت برای این سرویس وجود دارد که امیدواریم بتوانیم این سرویس را تا پایان سال به مراکز استان‌ها نیز ارایه کنیم، این ظرفیت به تدریج افزایش می‌یابد اما هنوز نحوه‌ی انتخاب مشتریان استفاده از این سرویس قطعی نشده است.

وی تاکید کرد: ارایه‌ی سرویس MMS شرکت ارتباطات سیار تابع آیین‌نامه‌ای است که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تدوین می‌کند زیرا خود ما نیز در تدوین آن همکاری داشتیم و همه‌ی شرکت‌هایی که ارایه‌ی این خدمات را به عهده می‌گیرند نیز تابع همین آیین‌نامه عمل خواهند کرد.

رییس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات سیار با بیان این‌که هنوز تعرفه‌ی این سرویس‌ها مشخص نشده است، گفت: تعرفه‌ها ظرف دو ماه آینده مصوب خواهد شد؛ پیشنهاد اولیه‌ی خود را به مجمع ارسال کردیم که بعد از تصویب در مجمع و پس از آن در سازمان تنظیم مقررات این کار اجرایی می‌شود.

به گفته‌ی علویان شرکت ارتباطات سیار تلاش می‌کند تعرفه‌هایی که در نهایت مصوب خواهد شد منطقی بوده و مردم به استفاده از این سرویس تشویق شوند و قصد دارد خدماتی که ارایه می‌دهد در نهایت به نفع مردم باشد.

  • ۸۶/۰۶/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">