ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارایه گزارش شبکه ملی اطلاعات؛ به زودی

| سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر
معاون وزیر ارتباطات گفت: گزارش پیشرفت شبکه ملی اطلاعات با نظارت مرکز ملی در حال تدوین است و در آینده نزدیک به شورای فضای مجازی ارائه خواهد شد.

نصرالله جهانگرد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیشرفت شبکه ملی اطلاعات گفت: فعالیت های مربوط به طراحی شبکه ملی اطلاعات با مشارکت نخبگان دانشگاهی و صنعتی براساس چهارچوب هایی که شورای عالی مجازی تعیین کرد، آغاز شد. 

وی ادامه داد: در حال حاضر طراحی جامع و کامل آن تقریبا به پایان رسیده است به تدریج تقسیم کار ملی آن بین شرکت زیرساخت و شرکت های اپراتور معلوم شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

معاون وزیرارتباطات افزود: چون مجبوریم زیرساخت ها را تامین کنیم اقدامات فنی برای تقویت استقلال شبکه نیز صورت گرفته است گروههای طراحی در حال حاضر با کمک اپراتورها بخش های پایین دستی را طراحی جزیی تر می کنند تا سرمایه گذاری ها متناسب با آن انجام شود.

وی افزود: گزارش این بخش ها را به صورت کلان به شورای عالی مجازی ارایه داده ایم و مجدد با نظارت مرکز ملی در حال تدوین گزارش مرحله بعد هستیم که در جلسات آتی به ما وقت بدهند این کار را خواهیم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">