ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارتباطات سیار:‌سیم کارت ها را وصل کردیم

| سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۳:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت ارتباطات سیار تاکید کرد که تمامی سیم کارت‌های قطع شده اپراتور اول در فروردین ماه امسال ، مجددا وصل شده است .

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ، قطع تعدادی از سیم‌کارت‌های اپراتور اول که در اواخر فروردین ماه سال جاری رخ داد، به این دلیل بود که در آن زمان ،سیستم صورت حساب‌گیری این شرکت ، باقیمانده مبلغ ثبت نام سیم کارت فقط دو هزار و ‪ ۳۰۰‬نفر از مشترکین جدید این شرکت را از نوع بدهکاری صورتحسابی تلقی‌کرد و به‌صورت خودکار، مبادرت به‌قطع سیم‌کارت‌های مذکور کرد.

"براین اساس به فاصله چند ساعت از این اقدام ، اختلال پیش آمده شناسایی شد و حداکثر به فاصله زمانی ‪ ۴۸‬ساعت ، کلیه قطعی‌های مذکور وصل مجدد شد".

روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار یادآور شد که وصل مجدد این سیم‌کارت‌ها بدون هزینه و به صورت خودکار صورت گرفت و نیازی به مراجعه مالکان آنها نبود.

پاسخ شرکت ارتباطات سیار درپی گزارش روز گذشته خبرگزاری جمهوری اسلامی با عنوان"برخی سیم‌کارت‌های اپراتور اول فعال نشده ، قطع شد" برای ایرنا ارسال شد.

این در حالی است که چند مشترک شرکت ارتباطات سیار که هفته جاری سیم - کارت خود را دریافت کردند از قطعی سیم‌کارت‌های خود گله‌مند بودند.

مشترکان مدعی بودند پس از مراجعه به‌مرکزی که سیم‌کارت رااز آن تحویل گرفته‌اند، به آنها گفته می‌شود باید برای رفع مشکل به‌مراکز دولتی ارتباطات سیار مراجعه کنند و پس از ایستادن در صف‌های طویل برای اتصال سیم‌کارت ‪۲۵‬ هزارریال دیگر بپردازند.

  • ۸۶/۰۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">