ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارتباط پسر ترامپ با ویکی‌لیکس تایید شد

| سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۴۳ ق.ظ | ۰ نظر

پسر ترامپ تایید کرد که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا با حساب توئیتر ویکی لیکس پیام های خصوصی رد و بدل کرده است.
«دونالد جونیور ترامپ» پسر ارشد رئیس جمهوری آمریکا ارتباطش با حساب تارنمای افشاگر ویکی لیکس در توئیتر را تایید کرد.
پسر ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا چند پیام خصوصی با ویکی لیکس رد بدل کرده که مربوط به مسائل انتخاباتی پدرش بوده است.
در یکی از این پیام ها، حساب ویکی لیکس از افتتاح یک تارنمای مخالف دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری در آن زمان خبر داده و رمز عبور آن را در اختیار ترامپ پسر قرار داده است.
ویکی لیکس همچنین در این پیام به ترامپ پسر گفته که قسمت «درباره» این تارنما را ببیند تا بداند که چه کسانی پشت این وبگاه ضد ترامپ هستند.
ویکی لیکس در یکی از پیام ها که در روز انتخابات ارسال شده، پیشنهاد کرده که ترامپ پدر در صورت شکست در انتخابات این موضوع را نپذیرد و رسانه های آمریکا را به چالش کشیده و مساله تقلب را پیش بکشد.
این تارنمای افشاگر همچنین پیشنهاد کرده که هر سندی که نیاز به افشا دارد را منتشر کند.
ویکی لیکس با اشاره به تلاش باراک اوباما و هیلاری کلینتون برای استرداد جولیان آسانژ بنیانگذار این تارنمای افشاگر، به ترامپ پسر پیشنهاد کرده که پدرش آسانژ را به عنوان سفیر استرالیا در واشنگتن پیشنهاد دهد.
در ارتباط با ایمیل هایی که نیویورک تایمز افشا کرده بود، ویکی لیکس پیشنهاد داده که از طریقی مخفیانه آن ها را به دست آورده و منتشر کند. این تارنما استدلال کرده است که رقیبان ترامپ می خواهند با ذره ذره افشا کردن ایمیل ها به آن ها فشار بیاورند و افشای ناگهان این ایمیل ها این اهرم را از دست آنان خارج می کند.
تارنمای ویکی لیکس پیش از انتخابات سال 2016 آمریکا ایمیل های هیلاری کلینتون نامزد دمکرات این انتخابات را افشا کرده و به نظر برخی تحلیلگران باعث شکست او شد.
آن دسته از سیاستمداران آمریکا که معتقد به دخالت روسیه در آن انتخابات هستند، می گویند که ویکی لیکس با کمک دولت روسیه به این ایمیل دسترسی یافته و به سفارش آن ها اقدام به افشای ایمیل ها کرده است.

منبع:ایرنا

  • ۹۶/۰۸/۲۳

ویکی لیکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">