ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا که در حال تحقیق در مورد انحصارطلبی شرکت های فناوری این کشور هستند اعلام کردند که بعد از پیگیری های فراوان به اطلاعاتی در این زمینه دست یافته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یاهونیوز، نمایندگان کنگره آمریکا از ماه ها قبل خواستار دریافت اطلاعاتی در مورد رفتار انحصارطلبانه شرکت های فناوری همچون گوگل، فیس بوک، آمازون و اپل شده بودند. اما این شرکت ها در زمینه ارائه این اطلاعات با کنگره امریکا همکاری نمی کردند.

سرانجام تداوم فشارها در این زمینه نتیجه داد و شرکت های یادشده بخشی از اطلاعات درخواستی را در اختیار نمایندگان کنگره امریکا قرار دادند.

روز سه شنبه آخرین روز ضرب الاجل تعیین شده از سوی نمایندگان کنگره برای دریافت اطلاعات درخواستی بود و حالا این اسناد به دست کمیته قضایی کنگره رسیده تا آنها بتوانند در مورد انحصارطلبی شرکت های فناوری آمریکایی تحقیق کنند.

اعضای این کمیته تصریح کرده اند، انتظار دارند هر چهار شرکت تمامی اطلاعات باقی مانده درخواستی را به زودی ارائه کنند تا مشخص شود رفتار گوگل، فیس بوک، آمازون و اپل در حوزه کسب و کار تاچه حد انحصارطلبانه بوده است.

علاوه بر کنگره امریکا، وزارت دادگستری و کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا هم در حال تحقیق در مورد این موضوع است.

  • ۹۸/۰۷/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">