ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارسال 500 میلیون SMS در ماه

| سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۸۵، ۰۵:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

در کل کشور به طور متوسط ماهانه میزان 500 تا 600 میلیون SMS (پیام کوتاه) از طریق شبکه ارتباطات سیار رد و بدل می‌‏شود.

مهندس محمدحسین فلاح اصغری، ‌‏معاون طرح و مهندسی شرکت ارتباطات سیار ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب، اظهارداشت: 10 الی 20 درصد این میزان به دلیل شرایط مختلف ممکن است که با موفقیت ارسال نشود.
وی ، عدم ارسال موفق پیام کوتاه مشترکان تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار را مبنی بر دلایلی چون عدم پوشش‌‏دهی در ساعاتی از روز، پر شدن حافظه SMS و خاموش بودن گوشی تلفن همراه مشترک دانست و تاکید کرد: بخشی از SMS ها به دلیل اشتباه در شماره تلفن به مشترک نمی‌‏رسد.

مهندس فلاح اصغری ، گفت: 15 درصد از 20 درصد SMSهایی که در شبکه تلفن همراه ارسال نمی‌‏شوند به شرایط مشترکین مربوط هستند و 5 درصد مربوط به مسائل شبکه است.

وی، سیستم SMS شبکه تلفن همراه را کامل و بدون نقض عنوان کرد و یادآورشد: شبیه این موارد در همه شبکه‌‏ها اتفاق می‌‏افتد و در حال حاضر مشکل خاصی بابت این سیستم وجود ندارد.

معاون طرح و مهندسی شرکت ارتباطات سیار، در خصوص سرویس VMSمشترکان تلفن همراه ، گفت: ظرفیت شبکه برای 800 هزار مشترک در نظر گرفته شده است ، اما در حال حاضر شبکه ارتباطات سیار حدود 260 هزار مشترک VMS دارد.

وی ، افزود: تعداد ارسال و دریافت پیام‌‏هایی که از طریق VMS رد و بدل می‌‏شود در شرایط فعلی امکان پذیر نیست.

  • ۸۵/۰۸/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">