ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: برای کمتر کردن ازدحام دفاتر خدمات الکترونیک قضایی راه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است.
تدوین راه‌های مختلف برای کاهش ازدحام دفاتر خدمات الکترونیک قضایی
حسن روحانی نیا مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به صحبت رئیس دستگاه قضا درباره دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اظهار کرد:  اخیرا رئیس  قوه  قضاییه تذکراتی درباره ازدحام در دفاتر مطرح کرده‌ که رفع مشکلات بیان شده از سوی او  فورا در دستور کار قرار گرفته است. 

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با بیان اینکه  ازدحام در تمام شهرهای کشور وجود ندارد، گفت: دفاتر خدمات الکترونیک در برخی از شهرها آنقدر خلوت هستند که ما نگران ورشکسته شدن آنها هستیم اما در تهران و برخی کلان‌شهرها این ازدحام زیاد شده و مجموعه‌ای از اقدامات در قالب بسته پیشنهادی برای کمتر کردن این ازدحام در نظر گرفته شده است.

وی درباره موارد مختلف این بسته پیشنهادی گفت:  یکی از اقدامات این است که کانترهای دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به دو برابر افزایش پیدا کنند تا بتوانند بیش از پیش پاسخگوی مردم باشند.

روحانی نیا افزود:  نکته دومی که می‌توان آن را مد نظر قرار داد این است که تعداد دفاتر خدمات الکترونیک در شهری مانند تهران بیشتر شود و همچنین موضوع دیگری که  آن را در بسته پیشنهادی خود قرار داده ایم این است که برخی دفاتر به صورت اختیاری مدت زمان بیشتری را  به ارائه خدمت بپردازند.

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با اشاره به افزایش مدت زمان ارائه خدمات بیان کرد: در حال حاضر دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۵ به ارائه خدمت می‌پردازند اما پیشنهاد کرده ایم تا برخی از دفاتر  تهران  به صورت اختیاری از ۷ صبح تا ساعت ۲۱ به صورت یکسره  به مردمی که می‌خواهند بعد از ظهرها مراجعه داشته باشند خدمت ارائه کنند.

وی درباره دیگر موضوع پیشنهادی این بسته گفت:  سامانه سخا یا همان سامانه خدمات الکترونیک قضایی بستری است که دفاتر روی آن کار می‌کنند و سرعت آن باید بهینه سازی شود علاوه بر آن یکی دیگر از مواردی که می‌تواند این مشکل را برطرف کند افزایش سرعت اینترنت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است. 

روحانی نیا تصریح کرد:  در حال حاضر رئیس مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه موضوع را در دستور کار قرار داده است تا مشکل ازدحام دفاتر کلان شهرها و پایتخت کاهش یابد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">