ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

از الکامپ استقبال نمی شود

| سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۸۵، ۱۲:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

دبیر سابق مجمع ناشران الکترونیک ،درباره میزان و نوع استقبال از نمایشگاه الکامپ گفت، نمایشگاه الکامپ امسال (دوره دوازدهم) با استقبال بخش خصوصی مواجه نخواهد شد.

"ولی‌اله قدیمی" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به خاطره ذهنی که بخش خصوصی از برگزاری الکامپ در سال‌های گذشته داشته و توفیقی که در الکامپ دهم وجود داشت، اگر الکامپ‌های بعدی نیز با اعتماد به بخش خصوصی برگزار می‌شد، می‌توانست مورد توجه شرکت‌های بخش خصوصی قرار گیرد.
وی اظهار داشت: اما با تغییراتی که در مدیران وزارت بازرگانی و شرکت نمایشگاه‌ها ایجاد شد و بحث هاو شائبه‌هایی که در مورد عملکرد برگزارکننده نمایشگاه دهم به وجود آمد، بخش دولتی برای برگزاری الکامپ‌های بعدی به بخش خصوصی اعتمادی ندارد.
وی تصریح کرد: اکنون بخش دولتی و شرکت نمایشگاه‌ها مانند الکامپ یازدهم مجری الکامپ دوازدهم خواهد بود، این موضوع در حالی است که الکامپ یازدهم تجربه در بر نداشت.
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه الکامپ دوازدهم توسط بخش دولتی در حالی انجام می‌شود که بخش خصوصی صنف فناوری اطلاعات رایزنی‌هایی را با دست اندرکاران دولتی برگزارکننده الکامپ انجام داد اما با این حال برگزاری الکامپ به بخش خصوصی واگذار نشد.
دبیرسابق مجمع ناشران الکترونیک بیان داشت: دلیل واگذار نشدن برگزاری الکامپ به بخش خصوصی اینگونه عنوان شده که بخش خصوصی هنگام برگزاری نمایشگاه الکامپ دهم قیمت بالایی را برای غرفه‌ها تعیین کرده است.
وی یادآور شد: این در صورتی است که الکامپ دهم یکی از بهترین دوره های الکامپ بود و البته در سال جاری قیمت غرفه‌های نمایشگاه بسیار بالاتر از الکامپ دهم است.

قدیمی تصریح کرد: با اوضاعی که برای برگزاری الکامپ به وجود آمده، در الکامپ امسال شاهد بی‌سامانی خواهیم بود.
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ( الکامپ ‪ ( ۲۰۰۶‬از تاریخ ‪ ۲۷‬تیرماه سال جاری در محل نمایشگاههای بین - المللی تهران آغاز به کار خواهد کرد.

  • ۸۵/۰۴/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">