ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استرداد ودیعه یک سال ادامه دارد

| جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۲:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

ساعت کار شعب پست بانک برای استرداد ودیعه سیم کارت‌‏های 360 هزار تومانی ، از 8 صبح تا 19 بعدازظهر افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: به دنبال اطلاعیه قبلی این شرکت مبنی بر امکان استرداد ودیعه ثبت‌‏نام‌‏کنندگان تلفن همراه تا پایان اردیبهشت سال 86 ، به منظور رفاه حال متقاضیان که قصد مسترد نمودن وجوه ثبت‌‏نام خود را دارند، ساعت کار شعب پست بانک تا اطلاع ثانوی تا ساعت 19 بعدازظهر افزایش می‌‏یابد.
از آنجا که بعضی از متقاضیان به دلیل عدم توجه و دقت کافی به اطلاعیه و اخبار منعکس شده از سوی رسانه‌‏های ارتباطی ، جهت استرداد وجه خود نگران پایان یافتن مهلت زمانی شده بودند ، لذا اعلام می‌‏دارد ؛ استرداد ودیعه ثبت‌‏نام کنندگان تا پایان اردیبهشت ماه سال 86 ادامه خواهد داشت.

به عنوان مثال ، چنانچه براساس قرعه‌‏کشی ، اولویت دریافت سیم‌‏کارت متقاضی اردیبهشت 86 باشد ، تا فروردین 86 فرصت دارد جهت دریافت ودیعه خود اقدام نماید.

همچنین ، براساس اطلاعیه قبلی این شرکت از تاریخ 12/2/85 کلیه مراحل استرداد ودیعه اعم از دریافت و کنترل مدارک و تکمیل فرم مربوطه در مراکز پستی و دفاتر خدمات ارتباطی محل ثبت‌‏نام اولیه انجام و متقاضیان پس از 72 ساعت، با مراجعه به شعب پست بانک اعلام شده می‌‏توانند وجوه خود را دریافت کنند ، بدین ترتیب در مرحله تکمیل فرم‌‏نیازی به مراجعه به شعب پست‌‏بانک نیست و این اقدام باعث تسریع در پاسخ‌‏گویی به مراجعان خواهد شد.

روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ، در پایان این اطلاعیه به هم‌‏وطنان که جهت استرداد وجه خود به مراکز پست و پست بانک مراجعه می‌‏نمایند توصیه کرده با توجه به این که تا یک ماه قبل از واگذاری سیم کارت تلفن همراه می‌‏توانند جهت استرداد وجه خود به همان مبلغ اولیه اقدام نمایند ، لذا با آرامش و در فرصت کافی اقدام کنند تا همکاران ما بتوانند به بهترین نحو خدمت‌‏رسانی نماید.

  • ۸۵/۰۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">