ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ۸۰ درصد حوزه‌ها امتحان نهایی شهر تهران به سیگنال‌یاب و تمام حوزه‌ها به راکت‌ موبایل‌یاب مجهز هستند‌.

حمیدرضا کلاهی رستمی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: امسال در دی ماه ۳۰ حوزه اجرای امتحانات نهایی با ۱۰ هزار دانش‌آموز و ۴۰ هزار نفردرس داشتیم.

وی با بیان اینکه حدود ۱۷۰۰ نفر برای ترمیم نمره در امتحانات شرکت کردند، گفت: ۸۰ درصد حوزه‌ها سیگنال‌یاب داشتند و تمام حوزه‌ها به راکت‌ موبایل باب و تب‌سنج مجهز بودند. 

کلاهی رستمی درباره تقلب در امتحان نیز گفت: این موضوع با حفاظت آزمون است که فرایند جداگانه دارد و در پایان امتحان، گزارش‌شان را به ما ارائه می‌دهند.

وی با تأکید در برگزاری امتحانات نهایی با امنیت بیشتر در دو سال اخیر، افزود: در ایام کرونا ۴۶۰ حوزه اجرا در امتحان نهایی در شهر تهران داشتیم و پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد. همچنین دو برابر مراقبین امتحانات و مراقبین بهداشت افزایش یافتند.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برای امتحانات نهایی خرداد، تعداد حفاظت آزمون را افزایش می‌دهیم و در صورت آماده‌سازی فرکانس یاب ایمن توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، دو فرکانس‌یاب علاوه بر راکت موبایل‌یاب تهیه می‌کنیم.  

  • ۰۱/۱۰/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">