ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همزمانی اجرای نسخه الکترونیک با شیوع واریانت امیکرون در کشور موجب شد تا وزارت بهداشت و ارتباطات تلاش کنند استفاده از نسخه کاغذی تا اول اردیبهشت ۱۴۰۱ فراهم شود.

به گزارش فارس، با عنایت به پیشنهاد مشترک وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با توجه به هم‌زمانی اجرای نسخه الکترونیک با شیوع واریانت امیکرون در کشور و برای جلوگیری از بروز مشکل برای هم‌میهنان، ضمن تاکید بر پیشبرد برنامه نسخه الکترونیک بدون توقف یا بازگشت به عقب، به سازمان‌ها و صندوق‌های بیمه‌گر مشمول جزء ۲ بند (ک» تبصره (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور اجازه داده می‌شود در موارد استثناء مانند قطع برق یا مشکلات ناشی از نواقص موجود در زیرساخت و امثال آن که باعث ایجاد تجمع مردم و قرار گرفتن در معرض خطر ابتلا به کرونا می‌گردد تا اول اردیبهشت ۱۴۰۱ نسبت به صدور، پذیرش و پرداخت نسخه کاغذی اقدام کنند.

نظارت برای رعایت موارد استثناء حسب مورد بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">