ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رژیم صهیونیستی اعلام کرده برای ردیابی مبتلایان به ویروس کرونا و کسانی که با این افراد در ارتباط بوده‌اند از یک فناوری جاسوسی استفاده خواهد کرد.

به گزارش شفقنا به نقل از رویترز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل گفت این رژیم برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا که از آن با عنوان دشمن نامرئی یاد کرد از فناوری ضدتروریسم و جاسوسی استفاده خواهد کرد. نتانیاهو گفت با این فناوری که برای ردیابی تروریست‌ها استفاده می‌شود کسانی که با مبتلایان به ویروس کرونا در ارتباط بوده‌اند، ردگیری می‌شوند.

نخست وزیر اسراییل گفته به وزارت دادگستری اعلام کرده مقدمات استفاده از این فناوری جاسوسی را فراهم کند چرا که استفاده از آن مستلزم ورود به حریم خصوصی بیماران است. به نظر می‌رسد شین بت سرویس امنیت داخلی اسراییل که یکی از بدنام‌ترین سرویس های امنیتی این رژیم است مسئول جاسوسی و رهگیری بیماران کرونایی است. چندین مورد ابتلا به کرونا در اسراییل ثبت شده و این رژیم تجمع بیش از ده نفر را در یک محیط بسته ممنوع کرده است.

  • ۹۸/۱۲/۲۵

ویروس کرونا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">