ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مسئول سابق سایبری دولت اوباما و ترامپ از لزوم هماهنگی بیشتر جهانی برای مبارزه با کشورهای مخرب سایبری می‌گوید.
به گزارش سایبربان؛ کریستوفر پینتر (Christopher Painter)، هماهنگ‌کننده سابق مسائل سایبری در وزارت امور خارجه در دو دولت اوباما و ترامپ می‌گوید، برای مقابله با ملت‌های بدخواه و جنایتکاران سایبری، مشارکت بین‌المللی بیشتری لازم است.

پینتر در مصاحبه اخیر خود به پایگاه خبری د هیل گفت:این موضوع در سطح جهانی به یک مسئله مهم تبدیل شده است. از یک‌سو من فکر می‌کنم ما باید باهم متحد شویم، از سوی دیگر ما نباید فقط نگران چالش‌های فنی باشیم، چراکه چالش‌های سیاسی نیز وجود دارند.

پینتر در سال 2017 در دولت ترامپ به ایجاد دفتر هماهنگ‌کننده مسائل سایبری در وزارت امور خارجه کمک کرد.

نگرانی‌ها در حوزه امنیت سایبری در میان مقام‌های آمریکایی به میزان قابل‌توجهی افزایش‌یافته؛ اما پینتر امیدوار است که امنیت سایبری در وزارت خارجه در زمان بایدن تقویت شود.

وی گفت خوشایند است که دولت بایدن از همان ابتدا گفته همکاری خود با سایر کشورها را تقویت خواهد کرد؛ اما امنیت سایبری در هر سطحی از دولت در اولویت قرار خواهد گرفت. من مطمئنم آن‌ها به این موضوع توجه بیشتری کرده و منابع بیشتری اختصاص خواهند داد.

وی همچنین نسبت به آینده امنیت سایبری در سطح فدرال ابراز خوش‌بینی کرد و گفت:

من کاملاً خوش‌بین هستم زیرا این موضوع اکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته؛ اما این بدان معنا نیست که ما حتی به مبارزه با این تهدید نزدیک شده‌ایم بلکه باید کارهای بیشتری انجام دهیم.

  • ۰۰/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">