ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعتراض مدیر عامل پارلر به غول‌های سایبری

| سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر ارشد اجرایی شبکه اجتماعی پارلر پس از آفلاین شدن توسط آمازون، اعلام کرد: استانداردی دوگانه برای حذف و آفلاین شدن شبکه اجتماعی «پارلر» وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فاکس بیزینس، جان متز مدیر ارشد اجرایی پارلر معتقد است اقدام آمازون، اپل و گوگل برای حذف این پلتفرم اجتماعی نمونه‌ای از نقض قوانین آنتی تراست (ضدانحصار) است.

روز گذشته پس از تصمیم آمازون برای قطع سرویس وب پارلر، این شبکه اجتماعی آفلاین شد. اما جان متز در یک مصاحبه به کاربران گفت: منتظر بمانند زیرا این شرکت مشغول بررسی ادامه فعالیت‌های خود است.

او در این باره افزود: همه باید منتظر بمانند. در صورت لزوم برای بازگشت به اینترنت حتی ممکن است ما دیتا سنتر خود را بخریم و بسازیم. اما همیشه ریسکی درباره آنچه فروشندگان انجام می‌دهند و اینکه تا این حد برای از بین بردن ما تلاش می‌کنند، وجود دارد. این روند تأثیر مخربی بر کسب وکار، مدل و پتانسیل ما برای جمع آوری سرمایه دارد. اما چنین اتفاقی ممکن است برای هر شرکتی بیفتد.

در همین راستا متز می‌گوید: تاکنون هیچکس اطلاعات معتبر یا شواهدی که نشان دهد مشکلی در پارلر وجود دارد که در بقیه پلتفرم‌ها نیست، ارائه نکرده است. این استانداردی دوگانه است.

این درحالی است که گوگل روز جمعه اپ پارلر را در اپ استور خود تعلیق کرد زیرا این شرکت در بازبینی محتوای کاربران که به حمله به کنگره منجر شده، موفق نبوده است. آمازون نیز اعلام کرد پارلر برای مقابله با افزایش محتوای خشونت آمیز هیچ اقدامی نکرده و این امر خلاف قوانین پلتفرم است.

  • ۹۹/۱۰/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">