ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کارمندان فیس بوک در نامه ای سرگشاده به مارک زاکربرگ از سیاست های این پلتفرم درباره معافیت تبلیغات سیاستمداران از قوانین مربوط به اطلاع رسانی غلط اعتراض کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، کارمندان فیس بوک مارک زاکربرگ را به دلیل سیاست های  تبلیغاتی این پلتفرم در خصوص سیاستمداران سرزنش کرده اند.

بیش از ۲۵۰ نفر از کارمندان فیس بوک نامه ای سرگشاده خطاب به مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی این پلتفرم نوشته اند.

در نامه این کارمندان آمده است: اطلاعات غلط روی همه ما تاثیر می گذارد. سیاست های فعلی شرکت در خصوص رصد اطلاعاتی که سیاستمداران به اشتراک می گذارند  تهدیدی برای ماهیت فیس بوک به شمار می آید. ما به شدت با این سیاست مخالف هستیم. چنین سیاستی به سیاستمداران اجازه می دهد تا از این پلتفرم به عنوان اسلحه استفاده کنند.

فیس‌بوک چندی قبل اعلام کرد تبلیغات سیاستمداران را از قوانین این شبکه اجتماعی درباره دروغ‌پردازی و فریبکاری معاف می کند. این در حالی بود که  تصمیم فیس بوک با مخالفت های زیادی روبرو شد و نمایندگان دمکرات آمریکا هشدار می‌دهند که چنین تصمیمی می‌تواند بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در آمریکا اثر بگذارد.

  • ۹۸/۰۸/۰۸

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">