ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعلام تعرفه‌های جدید مخابراتی

| يكشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۸۴، ۰۴:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

تعرفه ارائه خدمات سرویسهای شبکه هوشمند (‪ ،(IN‬مکالمات تلفنهای ثابت بی‌سیم روستایی بصورت اعتباری و شارع ‪ ۲‬در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصویب و توسط رییس این سازمان ابلاغ شد.
به‌گزارش روابط عمومی این سازمان ، تعرفه برقراری برای هر خط سرویس شبکه هوشمند که مکالمه رایگان از جمله خدمات آن است، ‪۱۰۰‬هزار ریال تعیین شد.
شبکه هوشمند از یک سیستم یکپارچه برای ارائه خدمات مخابراتی تشکیل شده و قادر است انواع مختلف از خدمات جدید را در حداقل زمان به مشتریان ارائه کند.
در این شیوه، مشترک مکالمه رایگان می‌پذیرد که هزینه مکالمات دریافتی را تقبل کند و این خدمت قابلیت انعطاف در مسیریابی و شارژ معکوس را دارد و انتقال مکالمه به هنگام اشغال یا عدم پاسخ، محدود کردن ناحیه، تعریف پیام صوتی، مسیریابی مبتنی بر زمان و بر اساس محل جغرافیایی مکالمه‌کننده و محدود کردن تعداد مکالمات هم‌زمان از جمله امکانات دیگر این شیوه است.
"مشاوره تلفنی"، "شماره اختصاصی"، "انتقال شماره"، "مزایای شبکه"، "نظرسنجی تلفنی"، "شبکه خصوصی مجازی"، "شماره‌گیر فراگیر"، "پست الکترونیک " ، "مکالمه اعتباری" و"تماس انبوه" از دیگر خدمات شبکه هوشمند است.
جداسازی اعمال مربوط به سرویس از سوئیچهای تلفنی برای یکنواخت کردن نحوه استفاده از آنها، ارائه سریع سرویسها در بازار رقابتی، افزایش درآمد برای اپراتورها، بالا بردن تعداد مکالمات موفق و استفاده موثر از منابع شبکه نیز از جمله مزایای شبکه هوشمند اعلام شده‌است.
هزینه تلفنهای ثابت روستایی نیز ‪ ۵۰‬هزار ریال تعیین شد و کارتهای اعتباری نیز با پیش پرداخت حداقل ‪ ۱۰۰‬هزار و حداکثر ‪ ۵۰۰‬هزار ریال ارائه خواهند شد.
مدت اعتبار این کارتها از شش ماه تا ‪ ۳۰‬ماه متغییر است.
سیستم دسترسی بی‌سیم تلفن ثابت روستایی، تلفن ثابت تلقی شده و بصورت حذف کامل قابلیت جابجایی ارائه می‌شود. تلفنهای قابل واگذاری در این سیستم تابع مقررات حاکم بر تلفن ثابت عادی (‪ (PSTN‬هستند و شارژینگ آنها طبق محاسبات مربوط به کارکرد تلفن ثابت در سطح کشور انجام می‌شود.
به تلفنهای ثابت روستایی، ودیعه (هزینه اولیه) تعلق نمی‌گیرد.
این روابط عمومی به میزان تعرفه‌های تعیین شده برای شارع ‪ ۲‬اشاره‌ای نکرد.
ازمزایای میزبانی شارع ‪ ۲‬نیز می‌توان به اتصال پرسرعت به‌شبکه اینترنت و دسترسی سریع کاربران به سرویس‌دهنده ، اتصال مستقیم به ‪ Backbone‬شبکه ‪IP‬ کشور، ضمانت در پشتیبانی از سرویسها و در دسترس بودن اطلاعات نسخه پشتیبان، وجود اینترانت داخلی کشور در صورت قطع ارتباط اینترنت به هر دلیل و ارائه سرویسهای مختلف بر روی سرورهای متفاوت را نام برد.

  • ۸۴/۱۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">