ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افزایش آگهی‌های تن فروشی در سایت دیوار

| چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

کاربران ایرانی به نمونه‌های مختلف آگهی‌ برای درخواست روابط جنسی در سایت‌های خرید و فروش واکنش نشان می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی کاربران توئیتری از حجم بالای آگاهی‌های عجیب و هنجار شکن با کلیدواژه‌های خاص در سایت "دیوار" که برای درخواست رابطه جنسی ثبت شده‌اند، اشاره می‌کنند و از آن به تندی انتقاد می‌کنند.

بسیاری از این کاربران ضمن اظهار تاسف از اینکه سایت‌های مختلف خرید و فروش از جمله "دیوار" فساد و فحشا را تسهیل کرده‌اند عنوان می‌کنند که روزانه تعداد زیادی از آگهی‌های ثبت شده در این سایت‌ها کاذب و قلابی می‌باشند که با عناوین مختلفی همچون مدلینگ، منشی، خانم جهت امور منزل، ماساژور، لباس زیر زنانه و به تازگی میز بیلیارد، پارتنر مطالعه و کفش مجلسی زنانه با قیمت توافقی منتشر می‌شود که غالبا تنها گزینه چت آنها فعال است و امکان تماس با آنها وجود ندارد.

این کاربرانی از تایید این گونه آگهی‌ها توسط سایت "دیوار" با تعداد بسیار زیاد و عدم نظارت در این حوزه متعجب هستند و عنوان می‌کنند بدیهی است تا زمانی که مرجعی برای نظارت و بررسی منظم و سخت‌گیرانه‌ای بر این حوزه وجود نداشته باشد، انتشار این دست آگهی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

برخی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند که درخواست رابطه جنسی به این روشنی دیگر تابو نیست و پلیس فتا دیگر حواسش به هیچ چیز نیست، از طرفی وقت این است که رکورد سرچ کفش زنانه در سایت دیوار را در گینس ثبت کنیم. برخی دیگر از کاربران اما مطرح کردن این مسائل را اغراق و تفسیر شخصی جمعی از کاربران می‌دانند که باعث دامن زدن به مسائل پوچ می‌شود.

 

در همین رابطه: استخدام کتک خور و شرخر از طریق سایت دیوار 
در یکی از آگهی‌هایی که در این رابطه در سایت دیوار منتشر شده است، در این آگهی می‌بینیم که فرد منتشر کننده آگهی اعلام کرده تا در ازای ناسزا گویی حدود ۱۰۰ هزار تومان، هل دادن و یقه گیری۱۵۰ هزار تومان، سیلی خوردن و کتک خوردن مفصل۴۰۰ هزار تومان دریافت می کند.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛در یکی از آگهی‌هایی که در این رابطه در سایت دیوار منتشر شده است، در این آگهی می‌بینیم که فرد منتشر کننده آگهی اعلام کرده تا در ازای ناسزا گویی حدود ۱۰۰ هزار تومان، هل دادن و یقه گیری۱۵۰ هزار تومان، سیلی خوردن و کتک خوردن مفصل۴۰۰ هزار تومان دریافت می کند. 

باید بگوییم که این‌ها همان اوباش و زورگیران خیابانی هستند که با گسترش کسب و کار در فضای مجازی، اقدامات غلط و بی اساس خود را به این فضا کشانده و برای انجام ناهنجاری به دنبال مشتری هستند تا به نوعی هم پول بگیرند و هم اینکه از این طریق در سطح شهرها و معابر خودنمایی کنند، به نوعی می‌شود اسم این کار را دعوای لاکچری گذاشت که افرادی برای ایجاد ناامنی در سطح شهر از بزن بهادرهایی که در فضای مجازی آگهی‌هایی با این مضمون را منتشر کردند، برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.

موضوع مهم این است که درج آگهی‌های استخدام زورگیر و بزن بهادر، در حال انجام است و این یعنی درخواست ایجاد درگیری آن هم به انتخاب افرادی که به دنبال اجرای این سناریو خشن در جامعه هستند، است؛ لذا می‌طلبد تا نهادهای مرتبط با موضوع به قضیه ورود کرده و از انتشار اینگونه آگهی‌های خطرناک و ایجاد کننده ناهنجاری در جامعه جلوگیری کنند تا در ادامه خانواده‌هایی داغدار عزیزانشان نباشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">